středa 30. září 2009

Bezpečná Evropa

Ačkoliv se může zdát, že aktivita na mých stránkách opět upadá, není tomu tak! Mnoho se stalo, leč inspirace u mě asi přichází ve vlnách a tak ji musí vystřídat nečekané zážitky a zkušenosti, kterých bylo dnes tolik, že je sem prostě musím dát!


Můj pravidelný popracovní program ve středu příjemně narušila událost "Bezpečná Evropa", což byla prezentace techniky záchranářů spolu s ukázkami zásahů u Aldisu. Jezdím okolo něj pravidelně do fitka, ale když se napravo odemě objevila zasahující helikoptéra a spoustu hasičské techniky, musel jsem zaparkovat(ZAPLATIT ATOLU!!) a mazal jsem s foťákem na místo. Podle hesla - Buď vždy připraven, ho mám každý den u sebe, kdyby něco...A ono to něco bylo!! Vrtulník Eurocopter EC 135 T2 patřící záchranné službě HK zasahoval celkem dvakrát. Stihl jsem hned to první vystoupení a proto jsem si druhé dokázal maximálně vychutnat! Program byl pestrý a velice rychle na sebe navazoval. Na druhé straně Aldisu byla ukázka policejní techniky a ještě části záchranářů. Ihned po vrtulníku následovalo cvičení pořádkové jednotky proti demostrantům, nebo fotbalovým chuligánům(jak chcete), po něm přišel na řadu zásah u dopravní nehody. Vyprošťovací vůz, sanita a dopravní policie, všechno dohromady jako v reálu. Tahle ukázka byla asi nejdelší. Pro návštěvníky byla dále připravena ukázka s psovody. Vyhledávání drog, výbušnin a samotný zásah psa proti agresorům. Celá prezentace probíhala dál, ale mě už končilo po dvou a půl hodině parkování, a tak jsem to zabalil. Nejdůležitější ukázky jsem však viděl.   FOTO

Žádné komentáře: