pátek 26. února 2010

Co tě nezabije...

...to tě posílí. A platí to úplně ve všem. Přejdu několik nešvarů za poslední měsíc a budu se hned věnovat nejdůležitější události posledních dní. A tím je ztráta několika částí dutiny ústní, přesněji řečeno zubů moudrosti. Podle hesla "když už, tak už", jsem opět využil možnosti k vytažení páru, tedy dvou:-)! K mému překvapení to však neprobíhalo tak hladce, jako v srpnu u prvního párečku! Ještě pár hesel - "každý je originál", nebo "to nejlepší nakonec". Z toho si možná dovedete udělat obrázek jak to probíhalo. U prvního se moje zubařka docela nadřela a cca po deseti minutách šel ven. Druhý, spodní už neměl tolik štěstí(tedy ani on, ani já)! Hned na začátku se totiž rozlomil! Navíc se anestezie nedostala k jednomu z nervů a tak to docela bolelo. Podařilo se ho uklidnit až po třetí injekci umrtvení a faktu, že díky vzniklé díře se k nervu již dalo dostat! Každý den tedy není posvícení. Po půl hodině zápasu, kdy došlo i na vrtací stroj, mi byl vytažen zbytek zubu. Nezaznamenal jsem to(pod narkózou) dokud mi nebylo řečeno ať zavřu pusu, že je po všem:-). Tedy jak pro koho. Pro mě začala několika denní bolest hlavy a levé poloviny obličeje. Kdo mě zná, tak ví, že si většinou na nic nestěžuju...taky ne, ale tohle bolelo, že jsem první noc nespal vůbec, druhou taky(zub a hokej:-)) a třetí jen málo. Vstup do pracovního týdne tedy pro mě znamenal vstávání s velkou únavou a psychický stav se promítl do všeho, co jsem od pondělka podnikal. Dnes je pátek a poprvé se mi vstávalo normálně. Takže doufám, že po víkendu už bude všechno ve starých kolejích. Příští nás totiž čeká ples rádia Černá hora v hradeckém Aldisu!

Žádné komentáře: