pondělí 20. dubna 2009

Výstava Ampér 2009

K tomu bych se rád ještě vrátil. Celotýdenní akce, která vyžaduje několikadenní přípravu - nákup proviantu, příprava exponátů, organizace obsazení, atd. Pro mě první zkušenosti z pohledu vystavovatele, protože jako student elektroprůmyslovky jsem byl vždy divákem. Teď se ale vše mění a i já dostávám nové nabídky a možnosti uplatnění ve firmě...před pár týdny, kdy vystava proběhla jsem byl vybrán pro jednodenní návštěvu a obhlídku vystavovatelů. Tak jsem strávil několik báječných dní v týdnu se Zuzkou v našem hlavním městě. Navíc mi k tomu přidali ještě páteční účast, kdy už jsem nechodil po výstavišti, ale seděl na stánku. Je to nejlepší den pro zaškolení, protože už tam nebývá tolik lidí. Přesto však ruská delegace dorazila podle plánu a někteří z nás museli oprášit rušinu. Někomu stačila jen angličtina, ale když chcete, tak se domluvíte s kýmkoliv. Malý dáreček na závěr jednání a už se den přehoupl přes polovinu.

Je to zajímavá zkušenost, protože jako studenta se mě nikdo ani nevšiml a teď mě oslovil kde kdo. Často jsem sice netušil o čem je kontrétně řeč, ale o tom to je také. Nikdo neovládá všechno perfektně. Už se těším na další ročník:-).

Žádné komentáře: