čtvrtek 2. dubna 2009

Vlak nebo auto?

Včerejší tak trochu aprílové počasí v Praze mě utvrdilo v tom, že ani sebelepší předpověď není neomylná. Přestože mělo být na většině území Čech jasno až polojasno, v Praze bylo celý den zataženo. Zajímavá změna od úterního sluníčka. Dnes to ale vypadá znovu dobře a snad jaro konečně přišlo.

Tento týden trávím hodně času v Praze se Zuzkou a na pražském výstavišti, kde vystavujeme(firma). Čtvrtek je vyjímka a jsem zpět v HK. Večer jsem se rozhodoval, zda cestovat vlakem, nebo autem. Jinou možnost jsem ani neměl, protože první autobusový spoj Praha - HK jede až okolo sedmé a já potřeboval být na šestou v práci. Stejné je to i s vlaky. Všechno míří do Pardubic a tak jedinný spoj jede v pět ráno. No a teď co by jste si vybrali vy? Cena MHD ze Žižkova na hlavní nádraží 26 korun, cena vlaku 149 korun a cesta do práce se vším trvá necelé tři hodiny...a nebo auto, kde projedu 6 litrů nafty celkem za 160 korun, můžu vstávat později a cesta mi do práce trvá hodinu:-). Vlakem jsem chtěl jet hlavně proto, že v pátek jedu opět na výstaviště, ale firemním autem. Zpátky jsem chtěl vzít Zuzku, bohužel se k nám ale nevejde, takže bych nechal přes dnešní den auto v Praze a vyzvednul ho až v pátek večer. To mi ale vychází jen pár korun dráž, než když pojedu zítra ráno opět svým...takže...pohodlnost zvítězila:-) :-).

Žádné komentáře: