čtvrtek 15. října 2009

Jen tak...

Babí léto už je asi definitivně pryč a já se ptám: "jaká bude zima"? Dočkáme se konečně letos pravých bílých Vánoc, nebo mrazy a sníh v nížinách opět udeří až po Novém roce. Radši nebudu na nic sázet a nechám se překvapit! S cestováním(někam daleko) je tedy letos už ámen a nás čekají jenom ty každoroční povinnosti jako třeba přezout auto, vyměnit letní bundu za zimní a v rádiu si do nekonečna ladit hity horkého léta se vzpomínkou na teplo. Jo jo, když je zima, chceme léto! Když je léto, chceme zimu! A pořád dokola...celkem zábava, ne? Alespoň pro mě:-).Ten kdo si dává předsevzetí na každý rok by ho měl už mít pomalu připravené. Času není mnoho a nemá smysl dohánět to, co se nestihlo naplnit letos. Ne že by to byl náš případ, ale jsou i tací:-).


Minulý rok jsem ještě byl v Irsku a pomalu se rozhodoval, zda tam zůstat do jara, nebo se vrátit. Jak to dopadlo, to ví většina z Vás už dávno a pro ty, kteří si myslí, že práce v zahraničí není nic těžkého připomínám, že i přes veškerou snahu a pomoc, jsem z nich za ten rok poslední výplatu prostě nedostal! A ne že by to bylo málo peněz. Když se podívám do archivu, tak jsem toho o ostrově napsal tolik, že by to vydalo na knížku. Ne každý kdo tam byl měl totiž k dispozici auto a o víkendu jezdil po okolí. Těch pár šupů které to stálo v poměru k výplatě nepocítila moje peněženka tak jako tady. Přejme se tedy(tiše), aby tu jednou byla taková situace taky. Tedy ne aby se neplatilo, nebo pozdě platilo, ale aby byly výplaty takové, že nebudou stačit jen na to pokrytí nejnutnějších výloh a na nic ostatního nezbude!Pak by se cestovalo jinak.

Pocity, které jsme tam zažívali jsou úplně odlišné od těch tady. Proto se mi nikdo nesmí divit, že se tam budu chtít určitě v krátké budoucnosti vrátit. Tedy ne pracovat, ale spíše si vyrazit na krátkou dovolenou. Mohlo by se to podařit, protože kamarádů tam mám dost a co Vám vždy nejvíce prodraží cestu - ubytování. A to by se nás netýkalo:-). Dnes jsem poprvé sledoval, jak moc je výhodné si v zahraničí půjčit auto a výjde to celkem dobře. Když to srovnám s cestováním autobusem, tak snad dokonce levněji:-). Otázka budoucnosti! Plánů je mnoho, konec roku se blíží a další je před námi:-).


2 komentáře:

i2M-ovi řekl(a)...

Ať se Ti podaří vybrat ten nejlépe vyvážený, což ale ten nejlepší ne vždy bývá :-) A když jsi v tom plánování, nechceš udělat ještě jeden plán na příští léto pro nás (a třeba nejen pro nás)?

Luk řekl(a)...

ááááááááááá, to by neměl být problém, pokud správně chápu komentář:-). Zjistím přání a pak je zkusím naplnit!