čtvrtek 29. října 2009

Už se to rýsuje

Téměř hodinářská práce pokračuje. No to jsem trochu přehnal, ale snažím se. Hodně se mnou cloumá nedočkavost, ale ta by to jedině zkazila! Řeč je o mém návratu k modelařině. Airbus A340 už se pomalu rýsuje a všechny jeho hlavní části jsou při sobě a slepeny. Až na motory, protože na nich ještě musím něco dodělat. Některé části je totiž lepší nabarvit už před samotným přilepením k hlavní části, protože máte mnohem více prostoru a pak už jen zamáznete tečku po lepidle. Výsledek se zatím jeví uspokojivě na to, že jsem to mnoho let nedělal. Snad se mi podaří už nic nezkazit a to hlavní malování, které bude následovat po tomto víkendu zdařile dokončím. Zůstává jediná nezopovězená otázka - kam s ním potom. Zabírá celkem dost místa(40x46) a do našeho obývacího pokoje se nemá kam vejít. Nutno podotknout, že ani Zuzka by z toho nebyla nadšená přesto, že mi ho dala ona sama:-). Asi to vypadá, že si u sebe v kanceláři vedle svých pohárů z ping pongových turnajů udělám místo i na něj. Je to koneckonců můj veliký koníček - letecká doprava a několik obrázků už v kanclu mám:-).


Když už jsem nakousl to téma - turnaje. Tak nejbližší turnaj ve stolním tenise se i přes moji velkou snahu nepodaří uskutečnit dříve jak v polovině března. Což je stejný termín jako minule. Obecní sál je zkrátka velmi vytížen plesy a akcemi různých druhů:-).

Žádné komentáře: