sobota 17. října 2009

Překvapení

Chceš-li někoho potěšit, zkus něco co ho nejvíce baví a připrav to tak, že nebude nic tušit. Překvapení které mě o víkendu čekalo jsem nečekal, ale o to více mě potěšilo! Moje přítelkyně zkrátka ví jak na mě. Vymyslela to tak, že úplně odvedla moji pozornost večerní návštěvou kina a pak mi dala něco, co mě částečně vrátilo v čase a částečně si to užívám, protože je to moje velká záliba.


Čtyřmotorový Airbus A340 s polepy rakouských aerolinek nebo skandinávských SAS. Samozřejmě ne originál, ale model. Takový, jakých jsem před mnoha lety lepil několik za rok. Potěšilo mě to skoro víc, než kdybych dostal let v něm:-)!

Před lety jsem lepení zanechal(ani nevím proč) a teď se k tomu vracím s nejoblíbenější skupinou letadel - dopravní letouny! Bude to několik dní, možná týdnů práce, protože to nejhorší co můžete udělat, je stavbu uspěchat. Chci aby bylo perfektní a i když je v měřítku 1:144, tak je ho pořádný kousek! Teď už jen dokoupit vybavení, které se za ta léta někam zatoulalo a můžu začít. Barvičky jsem sice dostal, ale ještě potřebuju mít zpět lepidlo, ředidlo, štětce(v lepším případě pistoli) a to nejdůležitější - trpělivost(ta se koupit ale nedá)

Žádné komentáře: