neděle 11. října 2009

Stockholm 09


Podle hesla naplánuj a podnikni jsme o víkendu navštívili švédský Stockholm. Každodenní prohledávání stránek Ryanair konečně slavilo úspěch a tak se mi povedlo sehnat celkově levnou zpáteční letenku pro dva. Nutno poznamenat, že nízkonákladové společnosti jsou živé zpravidla na poplatcích a tak jsem chtě nechtě musel ještě připlatit za velký batoh a náš "on-line check-in" . Trochu se jim od minula změnily podmínky(letenky si tisknete samy).Celkově jsem se tak dostal pod tři tisíce. Druhý den po koupi klesla sice cena celkově ještě o tisíc, ale to je vždycky sázka do loterie, když kupujete levně. Odlet tedy naplánovaný na páteční poledne a návrat taktéž v poledni, jen nedělním:-). Lístky na autobus také zařízené(letiště Skavsta je 100km jihozápadně od Stockholmu) a zbývalo jen ubytování. Marně si lámu hlavu, proč bylo tak těžké ho sehnat. Pátek v pohodě v jakémkoliv hostelu, ale sobota natřískaná. Nakonec se to povedlo a dvou hvězdičková ubytovna v parku nedaleko centra mi potvrdila rezervaci.


Co všechno jsme zažili a kde všude jsme byli, o tom snad nejlíp vypoví fotky, které najdete na konci článku. Stockholm je nádherné město a po tomto víkendu, kdy nám navíc přálo perfektní počasí se u mě umístil na prvním místě v žebříčku měst, která jsem zatím navštívil. Nechal v nás hluboký zážitek se vším všudy a i když jsme na jeho poznání měli relativně krátkou dobu, využily jsme ji do poslední minuty!Tady je pár OBRÁZKU z našeho víkendu ve Stockholmu.


Žádné komentáře: