úterý 28. června 2011

Proměna

Přesně před rokem ukončila moje přítelkyně Zuzka svoji účast v soutěži Do Formy s časopisem Muscle & Fitness. Umístila se mezi finalistkami svojí kategorie, na vítěznou příčku ale bohužel nedosáhla. Konkurence byla veliká, přesto se však její profil objevil v jednom z výtisků časopisu. Cílem soutěže byla a je co nejvýraznější (pozitivní) změna. Zhubnout, nebo naopak co nejvíce přibrat kvalitní svalové hmoty, každý si zvolí svoji cestu. Výsledky snažení jsou však pro každého účastníka stejné. Dvě fotografie před a po a zároveň naprosto změněný pohled na fitness a posilování vůbec. Vítěze jednotlivých kategorií pak čeká víkendové vyhlášení výsledků v Bratislavě spolu s rozhovory, tréninkem s profesionály, publicita v časopisu a samozřejmě také ceny. Jakkoliv jednoduché se to může zdát, tak zde platí více než kdekoliv jinde - zdání klame. Jen samotné dokončení soutěže s výsledkem, o kterém můžete napsat, že jste s ním spokojeni znamená celou řadu odříkání a vnitřní motivace. V neposlední řadě také peněz...
Letošní rok jsem se k účasti rozhodl i já. Start byl sice chvilku ohrožen prosincovým zraněním kolene, ale vzhledem k tomu, že nedošlo k přetržení koleních vazů, mohl jsem rehabilitaci v polovině března ukončit a věnovat se naplno tréninku, který již 14 dní fungoval pouze na vrchní polovinu těla. Psaným slovem se jen těžko přiblížím k hodinám dřiny ve fitku, hodinám odpočinku doma a také velmi malému procentu volného času, který se stal problémem hlavně na začátku posledního května, kdy se mi navíc naplno rozjela sezóna amerického fotbalu. Přes všechny překážky se mi nakonec podařilo soutěž dokončit a odeslat fotky do redakce časopisu. Bohužel cíl zvítězit se nenaplnil. Celkové umístění ve svojí kategorii se tedy dozvím až koncem července, kdy výjde srpnové číslo s detailním rozborem soutěže. Pouze vítězové byli kontaktováni předem, aby se mohli dostavit 9. července na slavnostní vyhlášení v Bratislavě.

Žádné komentáře: