pondělí 11. července 2011

Další Ruzyně

V pořadí druhá návštěva ruzyňského letiště během tří týdnů sebou přinesla několik překvapení. Za prvé se pořádně informovat. Ne vždy totiž letí přímo letadlo společnosti, se kterou se přepravujete. Může se stát, že si nějaké další éro pronajme na výpomoc a nebo je více označení pod jednou skupinou, jako je tomu například u Travel service a SmartWings. Nevědomky pak vyfotíte to, co chcete, aniž by jste o tom věděli. Dalším překvapením byl neobvyklý ruch na ploše, který jsem nečekal. Otázka - proč je tady sakra tolik lidí, když nikde nebylo nic hlášeno. Odpověď - protože je potřeba hledat na více místech. A tak se z prvních obrázků stal spíše boj o holý život, protože jsem si ve spěchu špatně postavil štafle a na nejvyšší příčce jsem balanc nezvládl. A330 od Emirates jsem si ale nemohl nechat ujít:-). Velmi podobná situace za pár minut následovala. Doslova na poslední chvíli jsem se otočil a zahlédl přistávající 747 - hodně nečekané překvapení. Vyšplhat se sice podařilo, ale s fotkami jsem nebyl spokojen. Potom se situace uklidnila. Nejenom na ploše, ale i za plotem. Lidé se pomalu vytráceli. Zůstavali pouze podobní nadšenci jako jsem já. 
Zhruba v tom čase, kdy mělo sednout očekávané SmartWings, sedl Travel service. Vysvětlení proběhlo na začátku, ale poznámka, že to co vlastně nechcete, to se vám podaří nejlíp, ta se potvrdila. Dvě fotky bych bral jako úspěšné, dávám je ke článku, zbytek v galerii. Po mnoha kosmetických úpravách jsem dokonce sebral odvahu a zaslal je přímo na server, který se problematikou letectví a tzv. spotterství zabývá. Čerpám z něj inspiraci a mnoho zajímavých informací. Fotku nahrajete v předepsané velikosti a formátu a čekáte na vyjádření screenera. V mém případě byly první dva pokusy zamítnuty. Důvod - fotografie byly neostré. Pravda to určitě trochu je, takže musím ještě ladit. Další pokus mě ale čeká až za dlouho, protože mnoho času nyní o víkendech nemám.
Poslední překvapení, které letiště nabídlo, byl neobvyklý apel policie na všechny stojící a fotící za plotem. Z důvodu začátku "nějakých" bezpečnostních opatření. Časem asi pochopím, ale tam jsem to nedával. Přestat fotit, sbalit si věci a mazat pryč, tak znělo nařízení.

FOTOS

Žádné komentáře: