pondělí 15. prosince 2008

HTTL

Tak schválně kdo z vás si dokáže představit, co se skrývá pod touto zkratkou...a zkusím trochu napovědět. Týká se to sportu a vesnice odkud pocházím...pořád nic? Tak pojďme na to.

Hned po návratu mě napadlo, že bychom mohli nějak oživit naši ospalou vesnickou sportovní scénu. I když se sem tam někdo něčemu věnuje, nebo věnoval, tak nic není pravidelné a nemá to žádný řád. Takže vznikla myšlenka uspořádat krátkou soutěž ve stolním tenise, které se nás zatím účastní pět. První sezóně jsem dal trvání dva měsíce...scházíme se jednou týdně v neděli, hrajeme, sbíráme body a snažíme se zdokonalit naši hru. Jsem docela překvapený, jakou úroveň to má. Včerejší zápasy byly opravdu výborné a kluky to snad i baví.

Inspiroval jsem se u kluků, se kterými jsem před lety chodil na hokej. Vedli si statistiky, bodování a na konci každého ročníku bylo vyhlášení a ukončení sezóny. Vždycky tam panovala výborná atmosféra a to samé zatím platí i u nás. Třeba se nám časem povede přilákat další účastníky a mohla by se z toho stát pěkná tradice.

Na konec vám ještě musím vysvětlit tu zkratku. Je to přeci název naší soutěže. Jen je převeden do angličtiny. HTTL znamená Hvozdnice Table Tennis League. Máme za sebou zatím jen dvě kola, ale už ta mohla něco naznačit. Vedení si zatím drží náš kamarád "Woddy", ale druhé kolo trochu zamíchalo pořadím, takže jsem zvědavý na příští týden.

Žádné komentáře: