čtvrtek 18. prosince 2008

Svátky se blíží

Očividně jsem si asi ani nedokázal představit, co to bude znamenat, když se vrátím domů...nebudu psát o práci, to je na samostatný článek, ale spíš se zamýšlím sám nad sebou. Už jenom myšlenka na to, že bych měl strávit nějaký čas nicneděláním mi nahání husí kůži:-). Píšu tu stále o mých sportovních aktivitách, ale tento týden je spíš klidnější - v duchu vánoc...:-). Mimo návštěvy fitka jsem zatím nehnul zadkem. Na druhou stranu jsem v pondělí po příjezdu z Ostravy hned vyrazil na hokej. Hradec Králové hostil Jihlavu. Zápas plný nepřesností ze strany domácích a zoufalé snahy dotáhnout jednobrankové vedení hostů byl nic moc. Když v polovině třetí třetiny nevyužili naši ani přesilovku pěti proti třem a v závěru šesti proti čtyřem, skončilo utkání výhrou jedna nula pro Jihlavu. Zaslouženě si ji ubránili. Po včerejším prohraném zápase v Chrudimi čeká na naše hokejisty v sobotu Vrchlabí. Na zápas určitě vyrazím bez ohledu na to, jak dopředu tipuju výsledek. Na hokej je pěkná podívaná, i když se zrovna nedaří. A jako člověk, který léta stál v brance(i když to byl jen koníček a žádné soutěže), to dokážu ocenit mnohem víc, než spousta obyčejných lidí. Snad se mi povede se zase v příštím roce vrátit zpět do branky a trávit dva, nebo tři večery v týdnu na hokejovém ledě. K článku máte přihozenou jednu moji fotečku, když jsem ještě chytal.

No a aby toho nebylo málo, tak včera se uskutečnil vánoční večírek mého bývalého zaměstnavatele, odkud jsem slíbil mamce, že ji odvezu. Nakonec jsem byl pozván taky a i když jsem nemohl pít, zase jsem strávil večer v kruhu pár super lidiček, které znám. Tyhle večírky jsou tradicí a konají se pravidelně na půdě hotelu Garni, který je součástí vysokoškolských kolejí v Hradci. Žádná velká honosná akce, ale upřímně - tak se to mě líbí víc!Domů jsem se vracel okolo desáté. To není pozdě, ale je nutné vědět, že začátek je okolo třetí hodiny odpoledne. Což jste už na spoustě lidí mohli poznat v sedm večer:-).

Čas svátků se blíží a můj plán na nadcházející dny je dost nabitý. Už v sobotu začnu naši ligou ve stolním tenisu, kterou jsem z důvodu mého nedělního odjezdu do Ostravy přesunul na sobotu. Večer bych pak rád na hokej. Neděle bude akce s Ostravaky(jak je znám do pozdních ranních hodin) a v pondělí se budu vracet domů, abych stihl společně s Martinem večer uspořádat vánoční večírek na naší vesnici pro všechny naše kamarády(bude nás tam asi dvacet a připravili jsme pro ně skvělé místo a zábavu). V úterý to bude asi úklid po akci a pak přepokládám, že asi zalehnu a vzbudím se až na Štědrý den...už se na tu pohodu moc těším. A co vy? Jak budete trávit tenhle předvánoční čas...???

Žádné komentáře: