pondělí 1. prosince 2008

Týden

První týden v Čechách utekl jako voda a protože jsem se poslední 3 týdny v Irsku pořádně nudil, nedokázal jsem ani minutu sedět jenom tak na zadku. Vždycky když jsem měl pocit, že nemám co dělat, někam jsem vyrazil. I když improvizace tenhle týden nebyla až zase tak nutná.


Všechno se točilo jen okolo kamarádů, zařizování věcí nejnutnějších, práce a nejvíc okolo sportu. Dvakrát večerní Ricochat, dvě odpoledne strávená na pinci, jeden floorbálek a jedno fitko – tam bych se rád ukazoval častěji, ale v současné době to asi nebude možné. Časem ale ano…

V pátek večer, po mém prvním pracovním dni, kdy jsem s Martinem vyrazil na schůzky, se navíc na naší vesnici konalo slavnostní zahájení adventu a to formou rozsvícení vánočního stromu. Všechno samozřejmě vyžadovalo přípravu, do které jsme se s Martinem ihned po návratu z HK zapojili. V pergole před hospodou byl umístěn betlém s cukrovím. Ve stanu o kousek dál se podával horký grog, punč a čaj, no a o kousek dál se už tyčil náš strom, který jen čekal na rozsvícení. Akci provázela příjemná atmosféra, i když nám nepřál silný vítr a také větší zima, která nás udržovala v neustálé punčové a grogové pohotovosti. Všechno proběhlo hladce a krátce po šesté hodině už strom zářil na celou obec…každý rok nabere několik centimetrů, takže už je vidět z velké dálky…ještě pár let a Praha nemá šanci. Ostatně můžete posoudit i vy z přiložených fotek k článku. Navečer jsme ještě vyrazili do jedné z našich hospůdek. K tomu bych jen rád dodal, že už se nemůžu dočkat, až u nás příjde nařízení, které zakazuje kouřit v hospodách. Od pondělí nedělám nic jiného, než že se snažím nějak vyvětrat věci, se kterými jsem třeba jen navštívil restauraci.

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Akce to byla moc povedená. Škoda jen toho větru, ale lidi to neodradilo. To asi tím skvělím punčem a nebo včelíma úlama paní Machalové :))