úterý 25. listopadu 2008

Doma

Podařilo se...cesta do Čech proběhla v pořádku a až na menší adrenalin při přejezdu hranic německo-českých se nic vážnějšího nestalo. Jel jsem celou noc, protože trajekt dorazil o půl sedmé večer do Francie a já měl naspáno. Domů jsem tedy přijel okolo jedné hodiny odpolední:-). A opakoval se skoro stejný scénář, jako když jsem byl na dovolené...přezovali jsme gumy:-). Tentokrát jsem na to ale nebyl sám... Martin přiložil ruku k dílu a za vytrvalého sněžení jsme nakonec všechny čtyři kola přehodili bez problémů. Pak ještě následoval asi dvouhodinový pinec s partou(nesešli jsme se u stolu v tomhle počtu už řadu let) a večer pak vytoužený odpočinek.

Byl potřeba, protože jsem brzy ráno vstával a společně s Marinem vyrazil na svoje první seznámení s prací do Ostravy. Spousta informací, předávání zkušeností, odpoledne v kanceláři a večer v hospodě. To všechno se neslo ve velice příjemné atmosféře. A to i proto, že většinu lidiček, se kterými jsem začal spolupracovat jsem už znal z minula. Samozřejmě mě ještě čeká nějaké vyřizování osobních věcí po návratu, které budou následovat v těchto dnech, ale i tak jsem si nemohl nechat první pracovní sezení ujít.

V podstatě mám stále takový pocit, jako že jsem tu zase jen na dovolené a budu se muset brzy vrátit, ale to je možná proto, že jsem se ještě od příjezdu nezastavil a neměl možnost si všechno pořádě uvědomit. Jakmile se ještě trochu víc začlením do normálního života, tak už to bude určitě v pořádku.

No a je to, dvoustý článek je na světě a teď možná příjde krátká odmlka...blog šak neruším:-).

Žádné komentáře: