sobota 8. listopadu 2008

Vládne tma

A taky déšť...jak jinak:-). V Čechách to ale podle zpráv není lepší. Dnes se opravdu zatáhlo a už od rána je tu světla pomálu. Asi tak jako okolo půl páté místního času. Na sobě to pociťuju jenom tak, že když se blíží večer a zimní slunko zapadá, tak mám dobrý pocit, že zase utekl den. Den který se skoro neliší od ostatních!

V něčem ale možná ano. Nemůžu srovnávat pocity, se kterými jsem na ostrov jel a opačně, se kterými budu odjíždět(to příjde až za pár dní), ale pravda je taková, že když jsem mizel do Irska, tak jsem okolo sebe měl jen pár lidí. A teď...? Teď jsem přestal úplně litovat toho, jestli se nevracím moc brzy. Od doby co jsem napsal na blog, že se vracím, si stále s někým píšu, nebo telefonuju. A to i přesto že jsem většinu lidiček viděl na dovolené. Díky vám všem! Díky za pozvání na akce, díky za pozvání na různé sporty a díky za to, že mi píšete! Už jsem si začal dělat týdenní kalendář, abych mohl práci skloubit co nejvíc s volným časem, protože se vracím žít aktivně!

Chcete vědět, co v něm bude....? No hlavně ta práce, start v novém zaměstnání není nikdy lehký a já nechci zklamat dobrou nabídku! Navíc odemě bude vyžadovat určité cestování, se kterým ale problém mít nebudu. Vždyť mě všichni znáte:-). A volný čas...už teď mám jasno, že chci opět trávit několik hodin týdně ve fitku, stejně jako na dovolené(mám k tomu do tria dva ostřílené kulturisty:-)). Potom tady mám pozvání na pravidelní nedělní florbálek s klukama ze střední(chlapi to byl super sraz, ještě teď si pamatuju každou minutu!!) no a rád bych se zase vrátil znovu ke stolnímu tenisu u nás, abychom zase mohli udělat nějaký pořádný turnaj. Samozřejmě s pomocí obce, jak jinak:-). Ještě nekončím, ale sám ještě netuším, jak to všechno poskládám, takže zbytek se musí ještě domluvit, protože nevím, jak na tom budu v týdnu s časem.

Takže na závěr... někdo odjel skoro před rokem, ale vrací se někdo úplně jiný, ale ne díky sobě, ale díky vám! Rodině a kamarádech. Všechny zdravím, všem děkuju a ještě odemě určitě něco z ostrova uvidíte, než tady tomu definitivně zamávám!

1 komentář:

i2M-ovi řekl(a)...

A co teprve ohlédnutí se za touto životní zkušeností s odstupem času, kdy většina negativních zkušeností bude zapomenuta, pozitiva budou vnímána ve větších souvislostech, přepočet na okamžité finance už nebude tím rozhodujícím a bude vidět nejen to, že jsi tam o dalších 10 měsíců zestárnul? Ukočírovat takovou investici chtělo odvahu, píli, cílevědomost a spoustu dalších vlastností. Pohled z očí do očí s dopady celosvětové krize taky nebyl k zahození a jelikož se v podstatě jednalo o Tvůj první projekt, zbývá ještě jeho jedna fáze, kterou třeba ukočírovat tak, aby jsi měl pocit toho nejlepšího zvládnutí dané situace. Vždyť každý projekt má svá rizika. Jejich minimalizace je v řadě případů klíčová pro jeho celkové hodnocení. Takže i tento závěr je v podstatě získávání dalších zkušeností. A je o to obtížnější, že je v podmínkách poměrně odlišné kultury. Přejeme úspěšné zvládnutí s minimálními ztrátami, neb úspěch bývá někdy vykoupen nutností na druhé straně obětovat i něco jiné.