čtvrtek 20. listopadu 2008

Poslední den

Tak a je tu poslední den. Odjíždím sice až zítra během odpoledne, ale dnes mi končí internet, takže se můžu naposled podělit o pocity a zážitky z irské půdy. V duchu posledních dní je to nahoru a dolu. Veškeré papíry sice mám, ale peníze na kontě stále nic...nejsem jediný, což mě částečně uklidňuje, protože tohle bylo, je a bude normální v téhle firmě. Někdo zkrátka dostane peníze v čas a někdo si na ně musí 14 dní počkat. Uvidíme co mi řeknou dnes v kanceláři. Každopádně se snažím držet v tajnosti, že odjíždím, aby toho nevyužili. Sem tam člověk něco zaslechne o nezaplacení a vzhledem k tomu, že mi podle výplatnice náleží ještě celkem dost peněz, tak bych byl hodně naštvaný! Jediná moje šance je nechat otevřený účet a doufat, že na něj ty peníze příjdou, byť se zpožděním. Nestojí nic a navíc se dá jednoduše zrušit i z Čech, takže v tom by problém nebyl.

Posledních pár dní tu opravdu jen zabijím čas jak můžu. Všechno mám už tak nějak pobaleno a pomalu to sunu do auta. Nakonec to vypadá, že budu mít v autě i celkem místo a jedna polovina sedaček zůstane nesklopená(dokonce ta větší). Posilovací lavice se mi totiž podařila připevnit na bok pomocí gumy. Ale ještě bych tak dvě potřeboval, aby se mi tam nic nepoložilo při jízdě. Dnes to asi všechno až na elektroniku a "cenné" věci dopakuju do auta, abych zítra mohl být v klidu a třeba se ještě mohl někde projít.

Takže, těším se na všechny lidičky, těším se na to, až zase budu mít v životě nějaký řád, pohyb a vyžití a taky se těším na to, až se budu moct zase v klidu vyspat. Poslední dobou se to nedaří, ale to je díky tomu, že nic pořádného neprožívám a mám starosti jen o to, abych dostal všechno.

Dnes už jsem nic psát nebudu, dvoustý článek si nechám až na doma, takže blog bude pokračovat. Uvidíme jak dlouho a jaký bude zájem:-). No a jak psali Radoshaci v posledním článku před odjezdem - Příští ahoj si řekneme už na živo! Takže AHOJ všichni!

3 komentáře:

Radek Hojgr řekl(a)...

Drzime place at dorazis v POHO... JO a co cerne papiry, mas jeste? Nebo to sfrnknes bez nich? :)

Luk řekl(a)...

Díky! No jasně že mám, trochu jsem na nich zapracoval, takže teď jsou perfentkní:-).

Zdeňka řekl(a)...

Tak Luky čisté silnice, třeba i sluníčko, ale hlavně šťastnou cestu Ti přeje Z.