středa 5. listopadu 2008

Město v mlze

Už druhý den je absolutní bezvětří a začínám mít pocit, že to nebude mlha. Ve městě je velký provoz a i když jsme přímo u moře, tak mi to stále víc připomíná smogovou situaci. I přes tohle nepříjemné počasí jsem se dnes rozhodnul - jít se unavit. Poslední dobou totiž nemám kde a jak vybít přebytečnou energii(ne že by ji bylo moc:-)). A jakmile mi začne hlava pracovat víc než tělo, je zle.

Když jsem odcházel, tak jsem ještě netušil, že se nakonec vrátím až za pět hodin. Udělal jsem takové kolečko městem a schválně jsem vynechal historické centrum. Galway už většina z vás zná z vyprávění a několika fotek. Tohle město ale nejsou jen památky, pobřeží, pláže, nebo zajímavé stavby. Žije se tu stejně jako u nás. Lidi chodí do práce, do školy, nebo se jen tak poflakují. Vzal jsem sebou dnes foťák, protože mám pocit, že by každý měl vidět město i trochu jiným pohledem, než je oko turisty, které se snaží vyhledat ty největší zajímavosti. Pravda je taková, že i tady vidíte válet na zemi odpadky. Do některých míst by se člověk neodvážil bez ochranného obleku a když vidím, jak to vypadá u někoho doma, chce se mi ... . No prostě je to stejné jako u nás! A který lepší den vybrat na to, abych mohl udělat pár obyčejných fotek než ten, kdy je všude mlha. Ta sama o sobě zastírá všechno ne moc příjemným hávem. Vzal jsem to okolo celého města dokola a jen asi Radoshaci budou vědět, kudy jsem šel. Po dvou týdnech kdy skoro nic nedělám(mimo výletu do Severního Irska) mě to opravdu utahalo...Dnes to asi budu potřebovat. V klidu se vyspat:-). Nemohl jsem všechny fotky hodit k článku, takže tady je ještě ALBUM.

Žádné komentáře: