úterý 18. listopadu 2008

Druhý pokus

Tak po dnešku ze mě spadlo alespoň něco. Výplatu sice stále na kontě nemám, ale je vysoká pravděpodobnost, že tam nakonec bude. Dnes jsem totiž v kanceláři obdržel jak formulář P45 tak i poslední výplatnici, kde mi kupodivu zaplatili vše, co měli. Bohužel ale jen za říjen. Přesčasové hodiny za srpen(20), které slíbili vyrovnat opět nebyly. Ale čert to vem. Teď je nejdůležitější, aby se všechno objevilo na účtě a já můžu konečně odjed. A navíc v klidu, když nepočítám obavy z cesty, která by mohla být zasněžená.

Dál jsem dnes po ránu zjistil, že důvod, proč zmizel středeční trajekt z nabídky nebyl proto, že by to systém nezvládal, ale proto, že ho zrušili. Důvodu jsem se nikde nedopátral, ale doufejme že páteční bude už v pořádku. Po událostech z dnešního dne jsem se totiž rozhodl a před pár minutami koupil palubní lístek na pátek, tedy 21. listopadu. Z toho vyplývá, že kdyby mi přálo počasí, tak mohu domů dorazit během nedělního večera. Cesta bude zajímavě rozložená, protože trajekt odjíždí v jedenáct večer místního času a k francouzkým břehům přirazí okolo půl sedmé v sobotu večer.

No, trochu jsem se uklidnil a snad se konečně vyspím:-). Když člověk neví co bude, tak se mu hlavou honí tolik myšlenek, co by dělal kdyby, že jsem dokázal usnout až dnes ráno okolo páté, kdy se únavě podařilo přemoci můj "mozek":-). Stejně jsem ale dokázal spát jen asi 5 hodin. Dnes to ale bude ok, cítím to už teď:-).

1 komentář:

i2M-ovi řekl(a)...

Ve finiši držíme palce a určitě se ještě jednou před cestou ozveme.

T+M