neděle 9. listopadu 2008

Nová tvář

Ale ne moje, nýbrž elektronická a patří mému blogu, který už pro vás připravuju něco přes půl roku. Velmi brzy jsem totiž jeho navigační polovinu přehodil do jazyka anglického, protože se zdálo, že je tu zájem ze strany mým polských kamarádů o čtení mých řádek. Ze začátku na 100% byl, ale postupem času se vytratil. Celkově vzato jsem napsal asi 5 článků v anglickém znění, což beru jako dobrou průpravu a školu. Před odjezdem bych si totiž netroufl ani na jednu větu:-). No a vzledem k tomu, že se můj pobyt tady definitivně blíží ke konci, rozhodl jsem se pro změnu zpět do mateřského jazyka. Kdo to taky má po mě stále luštit, že jo?

Motivuje mě k tomu i to, že bych rád v psaní pokračoval a i když anglický trénink je nutný, tak na blogu už ho zřejmě dělat nebudu. Potom co jsem na něm, snad úspěšně, psal všechny svoje pocity, příběhy a zážitky z ostrova, tak se mi snad bude dařit v tom pokračovat i v Čechách. I když mám strach a ne malý...není tomu ještě tak dávno, kdy se úspěšně rozjížděli blogy spousty lidiček okolo nás a bohužel musím napsat, že teď už jsou aktivní jenom dva...tedy tři, ale blog Eliii není v mých odkazech. Možná je to dobou...tady se člověk přeci jenom většinu času po práci nudí a může psát. Čert ví, jak to bude vypadat doma...třeba budu ještě taky překvapený, ale podle toho, jak jsem celý půlrok aktivní, tak to třeba omezím jen na 10 článků měsíčně:-):-). No a to nepočítám ještě těch 70 článků na našem starém společném blogu s Michi.

Takže...nějakých výrazných změn si tady asi teď ještě nevšimnete. Změnil jsem maximálně jazyk v pravém panelu, ubral některé seznamy odkazů, jo a ještě proměnil fotku v profilu. V plánu je ale opět celková rekonstrukce a uvidíme, kam se s ní až dostanu. Chtěl bych nějakým způsobem oddělit českou část od irské, ale nevím do jaké míry to bude možné. A především bych rád zachoval přehlednost(pokud nějaká do teď byla:-)), takže to nejspíš udělám novou koláží nahoře a třeba se mi podaří ještě objevit nějakou zajímavou šablonu, aby těch změn bylo trochu víc:-)

Žádné komentáře: