sobota 15. listopadu 2008

Čekání

Tááák a další den je v ... :-) no prostě pryč...:-). Nějak se to přiblížilo. Za normálních okolností bych už teď psal, kdy odjíždím, co mám všechno sbaleno a koho jsem ještě stihnul navštívit:-). Nicméně okolnosti nejsou normální a i když se moc těším domů, tak se netěším na první polovinu příštího týdne, kdy mě bude čekat výplata. A protože mého zaměstnavatele znám dobře a každý měsíc to bylo stejné, tak je dost možné, že se mi pobyt tady ještě o pár dní protáhne. Toho se děsím jak myš kočky:-). Naděje umírá poslední, ale jestli nebudu mít všechno do středy ráno, tak budu muset čekat až do pátku na další trajekt do Francie. A to neci:-)! Když totiž odjedu ve středu večer, tak mi příjezd do Čech výjde akorát na pátek večer. Tedy na začátek víkendu...A co víc si přát.

Osobně to tady mám teď tak, že kdyby mi někdo dal všechno, co potřebuju...tak do dvou hodin mám vyklizeno, sbaleno a alohááá Irsko:-). Jenže do té doby neustále vymýšlím "náhradní" program a všechno postrádá tak nějak myšlenku. Co z toho plyne - ještě pááááááár dní to vydržet a pak přežít cestu. Už teď posílám vzkazy tam nahoru a slibuju hory doly aby mi po cestě evropou nesněžilo...! Jóóó, kdybych to býval tušil a nepřezouval na letní, že:-)?

1 komentář:

Radek Hojgr řekl(a)...

Jj, ono obecne je vyhodne prezouvat letni gumy na zimu :)))