středa 12. listopadu 2008

Konec Muffinů

Je tu další večer na sklonku dne a pomalu se krátí čekání. Když všechno půjde jak má, tak přesně za týden budu dávat sbohem Irsku. Sedám k počítači a chci napsat pár řádek, jen mi chybí inspirace. Zážitků už není mnoho a já hledám zábavu kde se dá. Na druhou stranu si uvědomuji, že se nevracím domu flákat, ale makat, takže si to volno vlastně ještě užívám:-). Dnes jsem například zabalil první tašku věcí, které už na sebe na 100% nevemu. No a taky jsem rozebral posilovací lavici. Moc se těším do fitka a ono to na ní přeci jenom není ono - je malá, závaží je jen na kondičku a navíc polstrování je hodně mizerné, takže jsem to tady ukončil. Však menší pauza neuškodí:-).

Zjistil jsem, že odjíždím včas...před chvilkou jsem si koupil dva Muffiny a ten první jsem ani nedojedl. Nechal jsem si ho na pak:-). A je to jasné, za rok jsem se tímhle čokoládovým pečivem přejedl tolik, že už je na mě moc sladké! To bych sám sobě na jaře nevěřil, protože to jsem musel mít každý den jeden:-).

Před pár dny prošel blog zase několika změnami. Přechod zpátky do čestiny, zmizely některé odkazy, změna fotky v profilu, nová hlavička a zase jiná šablona. Věřte tomu, nejvíc práce dala hlavička(jako vždy)! V programu Picasa 2 jde sice udělat koláž, ale ta vám vytvoří 9 fotek které jsou všechny pohromadě ve tvaru čtverce. Proto nezbývá nic jiného, než je v malování rozporcovat a poskládat znova dohromady:-). Protože se chystám domů, tak jsem ji poskládal tak, aby pokud možno obsahovalo můj život celkově. Nějaké obrázky z Irska, z Hradce, z Ostravy, z hor a taky lidiček. Většina z vás asi poznala odkud to všechno je, protože v minulosti se už některé obrázky na blogu objevili. Jen byly třeba nahrané v albu, které se týkalo nějaké akce, či výletu.

Žádné komentáře: