úterý 23. prosince 2008

Vánoční párty s Ježíškem

Těžké ráno, ale přesto využívám příležitosti, když se můžu dostat na internet. Proč těžké...? Protože včera v obecním sále naší vesnice proběhla vánoční párty, kterou jsem společně s mým kamarádem Martinem připravoval několik týdnů. A moje nejhorší obavy se ani trochu nenaplnili!! Znáte to, když je něco hodně dopředu známé, tak se na to těšíte, těšíte a nakonec nevíte, jak se tam máte bavit. Proto jsou nejlepší akce spontální. V našem případě to ale bylo všechno opačně! Skvělá parta lidí, která se nám sešla se výborně bavila už počátku. S Martinem jsme totiž několik týdnů pracovali v místnosti pod jevištěm, kde se akce konala a menší rekonstrukce ji opravdu prospěla. Malování, natírání, výzdoba, bar, vánoční stromeček, sedačka, světelné efekty, to všechno zabralo hodiny práce, ale já i Martin nelitujeme jediné minuty! Navíc nikdo netušil, jak to bude vypadat, protože jsme celou místnost už od začátku drželi pod zámkem - a to doslova.

Párty začínala v sedm hodin večer a až na krátké zdržení, kterému se stejně nikdy nevyhnete, šlo všechno podle plánu. Holky měli za úkol přinést nějaké chlebíčky a jednohubky, kluci flašku alkoholu a společně měl každý přinést jeden malý dárek, který si po příchodu ježíška někdo další vylosoval. Sešlo se nás ke dvaceti a i když místa nebylo nazbyt, tančilo se, pilo se a bavilo se jako o závod. Docela mě překvapilo, že nám vydal sud, ale byla to jen třicítka. Navíc panáková smršť se konala každou chvíli a nealko se skoro nepilo!

Okolo jedné hodiny se lidičky začali pomalu vytrácet, ale tipuju, že to bylo spíš únavou. Já budu radši někde pět hodin pařit a pak půjdu domů, než devět hodin někde sedět na zadku a popíjet pivo! Nakonec nás tam zůstalo pět. A okolo půl třetí ráno jsem to zabalil ještě společně s Jindrou a Honzou i já. Dvojice Martinů ještě zůstala a zatím netuším do kolika, protože zřejmě ještě vyspávají. Mě celkem brzy vzbudili naše domácí přípravy na Štědrý den, ale to mi zase tak nevadí.

Album fotek zde přibude tak rychle, jak jen budu moct. Ale pokud někdo nechce čekat, tak se stačí přihlásit na službu Facebook , kde si můžete najít pod mým jménem můj profil, přidat si mě do přátel a máte přístup na album, které jsem tam už vytvořil!

Žádné komentáře: