středa 7. ledna 2009

Konec roku 08

Poslední článek jsem napsal před dvěma týdny. Chuť publikovat mě sice neopustila, ale čas vánoční a novoroční sebou přinesl celou řadu zážitků, takže na psaní nezbýval čas. Říká se - jak na Nový rok, tak po celý rok...to jsem sice nestihl, ale říkám si, že jestli něco nenapíšu dnes, tak už nikdy:-)! Takže to berme jako kdyby dnes bylo prvního...

Během svátků jsem navštívil spoustu báječných akcí a pobavil se s celou řadou mých skvělých přátel. A navíc celý průběh vánoc byl pro mě příjemnější o to, že jsem potkal někoho, na kom mi dřív hodně záleželo a teď mi na něm záleží ještě mnohem a mnohem víc. Nebudu se moc rozepisovat, protože jsou pocity, které podle mě patří jen mezi nás dva a ne na můj osobní blog. Nicméně jsme spolu strávili krásné dva týdny a určitě jich máme ještě hodně před sebou!

Pro mě tímto týdnem začala nejdůležitější část života po mém návratu z Irska...nalezení vhodného pracovního uplatnění pro mě. Už jsem začal, ale v dnešní době to nebude nic jednoduchého. Rozhodl jsem se však, že se nebudu soustředit jen na místo svého bydliště v okolí Hradce, ale že se budu snažit najít uplatnění kdekoliv. Tedy možná hlavně v Praze. Stěhovat se nikam nehodlám, ale pokud by se mi povedlo něco najít v našem hlavním městě, dalo by se tam být třeba jen přes týden.

Nepříjemné zážitky během svátků jsem snad neměl. Snad jen že se pomalu loučím se svojí poslední výplatou z Irska, kterou mi i přes moje stálé telefony a sms nikdo neposílá a dovolat se práva je v tomhle případě velmi obtížné. Takže se na to snažím nemyslet.

Žádné komentáře: