čtvrtek 29. ledna 2009

Práce

Je přede mnou posledních pár volných dní a potom se i já(v příštím pondělí) zapojím do pracovního procesu. Dobří holubi se vracejí...? NO, nevím jestli dobří a k holubu bych se také nepřirovnal:-), ale určitě je na tom přísloví něco pravdy. Po pokusu zkusit znovu obchodní branži(a bavme se upřímě-nebyl úspěšný) se mi podařilo nalézt práci tam, kde jsem již nějaký čas strávil.

Firma vyměnila za posledních několik let svůj název hned třikrát(co já pamatuju), ale lidé zůstali stejní. Od původního názvu VČE-transformátory se další lišil jen tak, že se za pomlčku přidalo "skupina ČEZ". No a teď se jmenuje TrafoCZ. Nebudu se rozepisovat o mojí práci, která mě čeká, protože toho bude víc a nezasvěceným to stejně nic moc neřekne, ale platově mi vyšli vstříc a to se mi líbí. Takže... zpátky po několikaleté pauze ke vstávání okolo páté hodiny ráno:-)! To je moje oblíbené!! Na druhou stranu ve dvě konec a můžu si dělat co budu chtít! A že ten program po odpolednách mívám pestrý:-).

Na závěr bych už snad dodal, že stále věřím tomu, že každý může dělat cokoliv, co ho baví! Jen je potřeba mít trochu štěstí. A pokud nevidíte jenom peníze a peníze jako já před lety, tak se dá zvládnout vše. Je to důležitá součást života, ale jakmile postavíte včechno nad ně, špatně to končí:-).

Žádné komentáře: