pondělí 12. ledna 2009

Myslivecký ples

Každoroční tancovačka pod záštitou naší obce Hvozdnice a myslivecké společnosti se povedla. Skvěle připravené akci jsem neměl co vytknout a výborně jsme se se Zuzkou bavili, i když moje taneční neschopnost mě docela mrzela. No, mám o čem přemýšlet, abych se sebou něco udělal do příště, protože tanec - pokud ho umím:-), mě docela baví. Jinak mě ještě trochu mrzelo rozdvojení naší party mladých lidí v obci. Obě skupinky seděli na opačných koncích sálu a někdy bylo až komické, jak se všichni vzájemně přehlíželi. Tomuhle pomůže asi jedině čas, nic víc, nic míň:-). Začátek akce v osm hodin večer, sál plný lidí a půlnoční tombola. V té se nám sice nedařilo, protože kance si odnesl někdo jiný, ale i tak nám to nevadilo. Zuzka skvěle zapadla do celé naší party a z toho mám velkou radost, protože ať chcete nebo ne, může taková věc ve vztahu působit problémy, pokud si někdo neporozumí se skupinou lidí svého protějšku.

Nestává se mi často, že bych odcházel pozdě, ale tentokrát jsme to zabalili společně s kapelou o půl čtvrté ráno. A podle toho jsme si také přispali:-).

Jinak se celý zbytek víkendu vydařil na jedničku a nezůstala jediná volná minuta, kterou bychom strávili neaktivně. Zvláště v neděli...dopolední fitko, které cítím ještě teď a odpolední pinec, kde nás už hraje sedm. Sice jsem prohrál co se dalo, ale vůbec mě to nemrzí. Zdá se, že v naší obci začíná stolní tenis chytat druhý dech a věřím, že podle toho bude vypadat i náš připravovaný turnaj na konec února.

Žádné komentáře: