pondělí 19. ledna 2009

Relaxační víkend

Normálně to bývá pátek, sobota, neděle, ale protože Zuzka pracuje v Praze až do večera, nemohli jsme vyrazit dřív, jak v sobotu ráno. To ale nic nemění na tom, jak pěkně to pro nás připravila. Wellness penzion v obci Bystré nedaleko Svitav nabízel celou řadu relaxačních zážitků jako je třeba infra sauna, masáže, floating, solárium, skořicové zábaly atd.

Tohle všechno jsme samozřejmě stihnout nemohli. Takže Zuzka vybrala na sobotu večer saunu a solárium a v neděli ráno byl floating. Kdo z vás o tom nic neslyšel, tak zapátrejte na internetu, nebo si skočte do hradeckého futura...mají tam také jeden. Překvapení jsem trochu zkazil, protože jsem na floatingu byl již před lety, ale to neva, protože i tak je to příjemný způsob odpočinku:-).

Po příjezdu jsme procházkou vyrazili do sousední vesnice na oběd a protože bylo opravdu nádherně nasněženo, fotili jsme o sto šest:-). Obrázky jsou dobré, ale na picaso je už vkládat nebudu - služba Facebook mi(nám) na to stačí a je to jednodušší. Večerní sauna mi pak nádherně uvolnila ztuhlé svaly z fitka a protože jsme ji měli hodinu, tak ke konci už jsem snad neměl co vypotit:-). Ne tak Zuzka, která by asi potřebovala ještě o nějaký ten stupeň s teplotou nahoru:-).

Jinak to byl báječný víkend za který vděčím Zuzance. Chvílemi se mi i dařilo nemyslet na problémy okolo hledání práce...a to mi moc pomohlo.

Žádné komentáře: