pondělí 19. ledna 2009

Zajímavá profese

Práce na kterou jsem se byl před pár hodinami zeptat je velice zajímavá a samozřejmě ji nemůže dělat každý. Před lety jsem už o něčem podobném uvažoval, ale bylo to trochu z jiného oboru a navíc mi chyběla odvaha někam zajít a popovídat si o možnostech. Dnes jsem sice byl také nervózní, ale jinak v pohodě. Ptáte se na jakou práci jsem se to šel zeptat?

Je to něco, čím si určitě nevyděláte milióny a je to spíš poslání, než práce. Potom co jsem odvezl Zuzku do práce jsem se zastavil na krajském ředitelství hasičů hlavního města Prahy, kde mě navedli na personální oddělení. Informací o této práci mám spousty, ale zajímalo mě něco konkrétního, něco co bych uslyšel přímo z úst někoho, kdo pracuje na místě. Dozvěděl jsem se, že jsem dorazil o pár měsíců později, než proběhle hlavní nábor a že se mi dohledné době asi nikdo neozve. Přesto budou nábory pokračovat a já mám co nejrychleji přinést profesní životopis se žádostí o přijetí do služebního poměru. Tyto materiály se totiž předávají velitelům a oni si zvou jednotlivé uchazeče na osobní pohovory ve chvíli, kdy se chystají nábory.

To nejtěžší by samozřejmě následovalo. Fyzické a psychické testy nejsou nikterak jednoduché a mě už teď napadá několik překážek, které bych musel překonat. No... je to jen jedna z možností, ale nezkusím-li to teď, tak už nikdy. Takže životopis donesu a budu čekat, jestli se někdo ozve.

Žádné komentáře: