středa 28. ledna 2009

Neplaťte

Každý z hradečáků jistě zná, zde velmi oblíbený, systém parkování, který spravuje nejmenovaná firma, která si pronajala parkovací plochy od města, za velmi podivuhodných podmínek. Město se rozdělilo do několika zón a platí se i tam, kde by to člověk vůbec nečekal. Když potřebujete vyrazit do města po úřadech, tak dáte více peněz za jednotlivá parkovací místa(úřady jsou různě rozesety po městě), než třeba za naftu...Z jinak poklidného parkování v Hradci se tedy stala skoro noční můra všech řidičů.
Dnes ráno jsem opět vyrazil vstříc hledání míst, kde bych nemusel platit tolik a protože mě čekala i návštěva finančního úřadu, zamířil jsem i tam. Normálně se neohlížím, když někdo volá, ale paní se nedala odbýt...zavolala podruhé a když jsem se otočil, zamávala na mě lístkem z parkovacího automatu se slovy:"mladý pane, já to mám do devíti, tak vám ho dám, ať ty zloděje o něco připravíme.
Lístek na parkování stojí v téhle zóně pár korun, ale mě spíše potěšil přístup, než ušetřené peníze. Paní měla sice parkovací kartu, ale ta ji opravňovala pouze ke stání v červené zóně, která je v centru. No věřili by jste tomu...za parkovací kartu zaplatíte tisíce a stejně můžete stát jen někde...ach jo!! To zase byl tenkrát nějaký "tunel"!

Žádné komentáře: