úterý 17. března 2009

Bacha, špatně parkuješ

Tak to mě tedy vážně překvapilo...Každou středu a neděli jsem se Zuzkou v Praze a druhý den ráno jezdím do Hradce pracovat. Vstávání ve čtvrt na pět sice není úplně to nejjednodušší, ale když jsem doma, tak lezu z postele jen o 45 déle a to není takový rozdíl. Ať žije dálnice(skoro dokončená:-)).

Tuhle neděli jsem se ale seznámil s novinkou(nevím jak dlouho už funguje), kterou zavedli strážníci městské policie Praha. Jaká je situace v Hradci všichni dobře víme, ale tady se o parkování stále stará město a její muži v uniformě. Obvykle sedám do auta okolo 4:50 a pak vyrážím uličkami Žižkova směrem na Hradec. Tam jsem taky brzy ráno potkal strážniky...stáli u auta, které bylo na zákazu zastavení. To zamrzí - botička hned po ráno. Jenže pak si všimnete svého čelního skla a je rázem po srandě. Malá kartička se třepetá za stěračem...výjmečně(jinde nebylo místo) jsem totiž zaparkoval na hranici křižovatky. Vypadalo to na pokutu, ale měl jsem štěstí a možná mi pomohla hradecká značka. Dostal jsem pouze upozornění, že špatně parkuji a určitě si mě taky zapsali do registru, aby mi příště mohli už vypsat pokutu.

Takže příště už musím parkovat jenom tam, kde jsem zvyklý...pak jsme si totiž místa všimli, ale já byl líný jít a přeparkovat káru:-)

Žádné komentáře: