pondělí 9. března 2009

Turnaj ve stolním tenise

V neděli 8.3. jsem s pomocí obce, Zuzky, bráchy a několika kamarádů uspořádal turnaj ve stolním tenise. Přípravy probíhali celý měsíc dopředu, ale ty hlavní začaly až týden před, kdy jsme s Martinem vyvěsili pozvánky na obecní tabla v několika sousedních vesnicích. To nás(mě) ale nakonec přesvědčilo o tom, že tyto pozvánky nikdo nečte. Nechal jsem na nich totiž poznámku o nutné registraci dopředu na mém telefonním čísle, ale nikdo se neozval. Příště to udělám jinak…hlavně v naší obci, kde je spousta hráčů, kteří jsou dobří, ale taky líní:-). Vytisknu malé pozvánky, které roznesu do schránek. Také sponzory mám už předem domluvené. A to hned několik a další mě napadají. Bude totiž stále obtížnější přesvědčit obec, aby se na turnaji podílela(když se bude konat častěji) z hlediska rozpočtu a zvedat startovné by mohlo pro některé studenty znamenat neúčast. Ze startovného totiž dokážu pokrýt jenom ceny, ne však oběd pro každého…a to je celkem důležité. No, když se povede snížit rozpočet na polovinu tím, že o malinko zvednu startovné, seženu sponzory na ceny a zajistím účast ještě o něco většího počtu lidí, tak to půjde i bez její účasti. Na druhou stranu by to pro ní mohla být celkem slušná reklama, když se turnaj ujme.

Ještě pár slov k samotnému turnaji. Prezentace probíhala od osmi ráno do devíti. Pro mě už od půl čtvrté ráno, protože jsem musel v sále zatopit a přikládat do kamen a až do osmi:-). V devět proběhl los do skupin(byly čtyři) a začalo se hrát. Okolo jedenácté skočily základní skupiny a hráče jsme podle dalšího(tentokrát skupinového) losu rozdělili do osmifinálového pavouka. Vždy nejlepší s nejhorším. Pak následoval oběd. Gulášek byl skvělý, jen do čtvrtfinále se vstupovalo trochu pomaleji, protože měl každý plné břicho. Souběžně se čtvrtfinále běželo i „B“ finále, kde se v pavouku o celkové deváté místo utkali hráči, kteří vypadli v osmifinále. Zbytek skončil shodně na pozici 10 až 17.

Celý pavouk nám přichystal řadu překvapení a zajímavých zápasů, které by mohly snadno konkurovat opravdovým soutěžním utkáním a nakonec vše dospělo až do finále. Které za podpory domácího publika vyhrál místní „borec“. No, něco tady trochu smrdí, to bude asi samochvála. Přestože jsem turnaj pořádal a dohlížel na jeho průběh, povedlo se mi ho i vyhrát. Někomu se to může zdát divné, že turnaj vyhrál jeho hlavní pořadatel, ale kdo z vás to někdy hrál ví, jak vrtkavá je to hra a že soupeř kterého bez problému porazíte, vás může ve vyřazovací části snadno vyřadit. Zkrátka v neděli jsem si věřil a výhra byla pro mě taková třešnička na dortu, protože jsme měl především radost, že se turnaj povedl a každému se líbil. Příště už to tak jednoduché určitě nebude.

Na závěr bych rád poděkoval Obecnímu úřadu Hvozdnice a jeho kulturní komisi za finanční podporu. Obecní hospodě „U Čechů“ za občerstvení a přípravu oběda. Kamarádům za pomoc při přípravě sálu. Bratrovi Martinovi a mojí přítelkyni Zuzce za dohled nad průběhem turnaje. Klubu KPST za poskytnutí několika stolů, jmenovitě p. Rákosníkovi. Rodině za podporu. A na závěr všem hráčům, kteří se zúčastnili a přišli si především dobře zahrát a pobavit se. ALBUM

Těšíme se na příště!!

2 komentáře:

Radek Hojgr řekl(a)...

Sem ti drzel palce tak jeste abys nevyhral!!! :)

Luk řekl(a)...

aha, tak proto mi to tak šlo:-). to si je musel držet i na nohách:-)