čtvrtek 12. března 2009

Přechodit, nebo nepřechodit?

Asi tak týden už okolo sebe pozoruji, jak každý druhý v mém okolí padne do postele se slovy - něco na mě leze:-). Někteří opravdu zalehnou, ale většina z nás se to snaží přechodit. No proč asi...? Především kvůli skvěle vyřešenému systému nemocenské, která v dnešní době neproplácí první tři dny a také víkendy...což znamená, že když lehnete ve středu, jste doma zadarmo pět dní. A přitom je to doba, během které je většina z nás schopna dát se do kupy.

I o mě se něco už týden pokouší...ale zatím se zdá, že jsem to pomalu překonal. Každé ráno do sebe naláduju celaskon a centrum(jestlipak si Radoshaci pamatují, za co jsem ho s nimi v Irsku vyměnil:-)), během dne ještě šumivé tablety a pak odpoledne udolávám bacily tréninkem na půl marathon, který mě čeká v Praze za 14 dní...No a dnes se poprvé cítím i večer dobře, takže je to asi pryč!

No a zítra je pátek...víkend je tady:-). Kampak se asi chystá většina z vás? Já se těším, že po několika akcích(především pořádání turnaje ve stolním tenise) si jeden víkend odpočinu a budu se válet...s vyjímkou samozřejmě nějaké práce doma a běhu.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Ahojky, mám pocit, že to bylo za několik krabiček gumových antikoncepcí, ale když se tak podívám na svoje rostoucí bříško, tak nevím nevím, jestli to byla dobrá výměna :o))))

Luk řekl(a)...

no, já věděl, že to zabere...víš co mi to dalo práce je všechny propíchat:-)))))