pátek 17. července 2009

Co týden dal

Vysloveně sportovní týden je za námi a mě nezbývá než padnout někam do chládku a večer vyrazit se Zuzankou na oslavu narozenin našich kamarádů. Poslední minuty pracovní doby před chvílí ukončili moje týdenní snažení o co možná nejlepší výsledek, abych se mohl věnovat zaslouženému volnu, které(díky bohu) očekává na tento víkend ochlazení:-). Barák bude přesto nacucaný teplem, z čehož bude mít radost moje krásná polovička, ale rozhodně ne já. Takže si ordinuji klid a pohodu zakončenou nedělním fotbálkem od tří v HK na SNP. Domů si dnes konečně vezu desku ke kuchyňské lince, kterou se budu snažit co možná nejdříve připevnit, aby bylo možno zapojit vodu a smontovat odpad. To už ale v porovnání s minulými měsíci nebude žádná práce.

Naopak na začátku minulého týdne jsem se pořádně zapotil při prvním letošním přídělu kilometrů na kole. Někomu se to možná nezdá, ale pětatřicet kilometrů je po hodně dlouhé pauze a sluncem zalité obloze docela fuška. Ke všemu se ještě přidala tenisová raketa v našich rukou v úterý a ve čtvrtek, kdy svá těla trápíme dvě hodinky na kurtu. Včera jsme nakonec zvolili odpočinkovější variantu, kdy jsme první hodinu hráli na dvou kurtech „single“ a pak jsme přešli pouze na jeden do čtyřhry. A najednou je vás na kurtu plno a tolik se neběhá…Pro mě dobrá zpráva je v tom, že jsem si konečně vybral svoji raketu a přesto že jsem koupil už několik hodin hranou a s novým výpletem, kamarád dal za tu samou, ale novou z obchodu před 14 dny o třináctset korun více, než stála mě…a to je sakra dobrý obchod. Díky pane majiteli tenisových potřeb(nebudu jmenovat)

Všechno začíná pomalu směřovat ke každoroční zahradní grilovačce, která proběhne příští týden a na kterou máme pozváno cca čtyřicet lidí(doufejme, že nepřijdou všichni:-)). Z tohoto důvodu letos poprvé plánujeme kýtu, místo steaků, abych si ušetřili lítání a hladové pohledy lidí, na které se z prvního ani z druhého grilu nedostalo. Z třetího už ale dostali.

A abych nezapomněl, blíží se i naše dovolená…společně s partou(buď šest a nebo osm lidí) vyrazíme za sluníčkem do Chorvatska v našich motorových vozítkách. Těším se na relax, ale ne na vedro…to je na mě u moře v létě prostě velké! A abych se nenudil ani tam, budu mít dostatek času na rozjímání o možnostech, které mi možná někdy nabídne budoucnost…více v dalším článku, jen nevím, kdy ho napíšu…:-)

Žádné komentáře: