čtvrtek 9. července 2009

Nabitý víkend

Poslední prodloužený víkend poprvé letos nabídl volno ne v pátek, ale v pondělí. To se nám docela hodilo, protože v neděli jsme mohli vyrazit znovu na Moravu(kde jsme dlouho nebyli:-)) za Radoshaky. V sobotu to nešlo, neb jsme doma slavili v "úzkém" kruhu rodinném taťkovi padesátiny.

Samotný odjezd pro nás znamenal jen tolik, že jsme museli jít poměrně brzy spát. Příjezd na valašsko jsme totiž naplánovali zhruba na desátou ranní a minimálně tříhodinová cesta z HK na Moravu byla hodně dlouhá.

Při sobotní oslavě to na jednom stole sice vypadalo jako bohatá tombola, ale to bylo jen množství dárků, které taťka dostal. Z rodiny se nás tam totiž sešlo celkem šestnáct a tak se stoly prohýbaly:-). Jakási zátěžová zkoužka na naši zahradní párty, která proběhne za 14 dní a na kterou příjde minimálně okolo 30 lidí, proběhla v pořádku a ani špatné počasí ji nepokazilo. Což je v těchto dnech co říci:-)!!! Takže ještě jednou zpětně všechno nejlepší(což jsem si ostatně vyzkoušel už včera, kdy taťka dostal ještě zapomenutý olej do motorové pily, kterého jsem si nevšiml ve skříni:-))

No a v neděli ráno hup do auta a hajdy na Moravu. Obec Nový Hrozenkov je v údolí, těsně u hranic se Slovenskou republikou, pár kilometrů od Vsetína. Díky včasnému příjezdu jsme ve třech párech zvládli výstup na "tanečnici", kde nás ale zastihla bouřka s deštěm. Hřmění přestalo, ale déšť pokračoval a držel se nás asi 5 km. Mě to celkem nevadilo, protože jsem si přibalil nepromokavou bundu, ale ostatní trochu zmokli. Ještěže bylo teplo. Usušili jsme se až na chatě, kousek od plánovaného sestupu k autu. Večerní hospůdka, ale k našemu překvapení zavírala už v deset, přestože bylo druhý den volno - no jo, svátek. Takže jsme dlouho nepobyli. V pondělí ráno už se moc nic nechtělo, tak jsme navštívili Vsetín. Je tam opravdu nádherné centrum města podél řeky Bečvy. Škoda jen že ho projde opravdu za chvilku. A okolo dvanácté - domů! Původně jsme chtěli jet rovnou do Prahy, ale nakonec jsme zůstali u sebe v HK. Bylo to tak lepší a Zuzku vzal ráno do práce taťka. Radoshakům už se to krátí a tak jim držíme palečky, aby všechno dobře dopadlo. No a na podzim se určitě zastavíme přímo v Ostravě, abychom pozdravili jejich nového člena rodiny. Klobouk dolu Radi, že si zvládla těch 15km i s bříškem:-).

ALBUM jako vždy. Ale zatím jen z Moravy.