pátek 10. července 2009

Po dlouhé době

Trávou zarostlý a léty zchátralý kurt v naší obci nám už delší dobu nedovoluje ho využívat. Přestalo se na něm hrát a příroda dělá své...teď to na něm vypadá jako na zarostlé louce. Máme ale v plánu ho dát dohromady, jen je na to potřeba spousta lidí(ale třeba se to povede).

To nám ale nezabránilo vyrazit po dlouhé době na tenis. Dobře posloužily kurty v Hradci Králové na LTC kousek za Event barem. Bohužel jsou však docela drahé a pokud chcete chodit dvakrát týdně a platit okolo dvou stovek za hodinu, je to pořádná porce z výplaty. Některým lidem to sice těžkou hlavu dělat nemusí, neb mohou utrácet kolik chtějí a nic dělat nemusí. Náš případ to ale není, proto budeme muset hledat levnější variantu.

Taky jsem řešil problém s raketou...náhodou jsem ale narazil přímo na kurtech na prodejnu a servis, kterou provozuje můj zaměstnavatel. Tedy né firma, ale náš ředitel přímo. Dostal jsem na otestování raketu a ještě další budu moci vyzkoušet, než si něco vyberu. Hrálo se s ní opravdu skvěle!Zjistil jsem že od časů dávno skončených jsem to zase až tak nezapomněl a ke konci se mi už začala dařit i první ostrá podání. Nicméně první zkoušku s Petrem jsem po tahanicích o každý bod prohrál 4:6. Uvidíme co příště...rozhodně je však co zlepšovat, i když se na to podle mě koukat dalo:-).

Chystáme se na pravidelné chození v úterý a ve čtvrtek, tak snad doufám, že nám to dlouho vydrží...a hlavně jestli vydrží počasí:-)

Žádné komentáře: