pondělí 13. července 2009

Facelift

Naposledy když jsem něco měnil, tak se mi povedlo smazat celou koláž a protože jsem neměl žádnou zálohu, zůstala lišta prázdná. Forma pozadí s fotkami je ale mnohem živější a na první pohled upoutá, takže je zpět a ... No posouzení zůstane zase jen na vás :-).

Poněkud záhadné počasí posledních týdnů mě už začíná štvát. Přesto jsem si spravil náladu dnes, když jsem to risknul a vyrazil na kole. 35km na zahřátí je dobré, ale nezvyklé...a taky můžu zpětně všem dietářům a hubnoucím lidem vzkázat - zahoďte kolo, protože běhání je opravdu lepší a náročnější, pokud chcete schazovat. Ujel sem třicet pět a cítím se fit, i když jsem na kole neseděl ...hmm... dlouho! Kdyžto po dvacítce běhu jsem byl "total" :-).

Dnes byl původní plán skončit s kolem na kurtech a práskat do míčku, ale to nevyšlo, takže jsem si jen vybral další dvě testovací rakety, které mám na úterý a potom už si snad zvolím definitivně :-). Ještěže mám tak dobré známé...

No a abych nezapomněl - moje dřívější myšlenka(pokusit se o zaměstnání hasiče) vzala nečekaný spád :-). Ale ne u mě! Zuzka se v neděli přidala ke skupince holčin, které ve vedlejší vesnici založili partu dobrovolných hasiček. Jde spíše hlavně o soutěže a závody, ale i tak je to pěkné, koukat na holky s hadicema:-). Fotky ještě nemám, ale v neděli jsem litoval, že sebou nemám digitál:-). Neznám funkce, neznám výrazy, jen vím...že po startu bere dvě(těžké) hadice, sprintuje skoro sto metrů, obě je musí rozvinout, namontovat stříkací nástavec a jakmile dorazí voda, trefit terč. Každá má to svoje a šlo jim to moc dobře, na to že v neděli viděli poprvé stříkačku a hned na třetí pokus jeli na ostro s vodou:-). Držme palce na závody!

1 komentář:

i2M-ovi řekl(a)...

Plastická operace (facelift) nebo rekonstrukce, renovace (face-lift)? Ať to bylo to nebo ono, fotografická koláž má linku :-)