pondělí 27. července 2009

Počestná akce grilovací 09

Skončil jeden z nejnáročnějších víkendů, které nás doma čekali. Každoroční letní grilování u nás na zahradě se spoustou jídla, alkoholu všech možných druhů a taky se skvělou skupinou lidí dopadlo na jedničku. Samozřejmě za nepřítomnosti rodičů, které tímto zdravím na Zakynthos :-).

Pomalu se z toho stává kultovní akce, která sem každoročně přiláká větší a větší počet lidí. Již sedm let za sebou něco takového pořádáme a letos se to zastavilo na 38 lidech... díky tomuto předpokládanému počtu jsme pro jistotu nakoupili zásoby ve větší míře. Kýta, sud piva a dvě basy lahváčů....marná snaha, sud jsme dopili v deset a tak jsme sehnali ještě jeden. Ten sice nedošel do konce, ale i tak se polovina vypila. K tomu praskla ještě jedna basa a bylo hotovo. 17 lahví kořalky nepočítám:-). Tohle všechno se neslo v duchu přátelské atmosféry, protože většina účastníků jsou pravidelnými návštěvníky naší letní akce. Když už jsem u pravidelnosti, tak...každý rok někdo skončí v hadrech v bazénu. Letos se to holkám obzvláště povedlo a dobrou lstí mě dostali na okraj bazénu, kde už do mě stačilo jen strčit. Byla to docela zábava, až do chvíle, kdy jsem se vydrápal ven a z kapsy vytáhnul foťák...:-(. A tohle se bohužel stává každý rok - Nemyslíš, zaplatíš :-). Odpočívej v pokoji. Alespoň mám důvod šetřit na lepší, i když to pořád těžko vstřebávám.

Závěrečné zhodnocení je spíš poděkování všem, kteří přišli a dobře se bavili, protože je to skoro vždy ne o počtu lahví, ale o lidičkách. A ta celá dřina, příprava i klid za to stojí!

FOTO

Žádné komentáře: