neděle 25. května 2008

Busi Saturday

Jak už název napovídá, včerejší sobota byla rušná. Několik týdnů jsem v shopinu vídával plakáty s upoutávkou na módní show. Návrháři z řad veřejnosti měli připravit dámské oblečení z recyklovatelných materiálů. Už dva týdny jsme měli jejich výtvory vystavené na "stage". To je pódium v prostředku shopinu. A včera(sobota) se konala módní přehlídka. Jednu jsem už zažil, ale v porovnání s touhle to nic nebylo. Přípravy celý den vrcholili a já dělal jeden netradiční úkol za druhým:-). Hlavně rozluštit ve vysílačce co po mě chtějí bylo obtížné!! Ale nakonec se to vždycky povedlo. Show začínala o půl druhé. Ještě před ní nás ale čekal krátký meeting v kanceláři. Olivia, zástupkyně managera nás a ochranku úkolovala. Jak se chovat v průběhu akce, co dělat, kdyby nastal požární poplach a tak dále. APS dokonce posílila stav. Od dvanácti do čtyř jsme tam nebyli tři - jako každou sobotu, ale čtyři. Mnohem lépe se mi pracovalo a bylo to klidnější. I když lidí jako ... :-). Akce začala, jak je tu zvykem, pozdě o několik desítek minut. Všude novináři a lidi, kteří se přímo, či nepřímo podíleli na její organici. Tak mě napadá, že u většiny takových programů jsou diváci především organizátoři a sem tam se zastaví někdo z kolemjdoucích. Nemyslíte si to také:-)? Fashion show pokračovala a já se odvážil fotit. I když jsem se nejdřív zeptal Lukáše z ochranky, jestli to nevadí...On je v pohodě. Když prý nezanedbám svoji práci, tak si můžu vyfotit co chci a kde chci. Super, takže přihazuji ještě pár OBRÁZKU. Aby jste viděli (i když to moc nejde), že není nad ty naše český a slovenský holky:-)!!

Žádné komentáře: