neděle 18. května 2008

Pátek, sobota, neděle

To jsou moje hlavní pracovní dny. Píšu tenhle článek proto, aby jste si mohli udělat představu, jak se mi maká v zahraničí:-). Začínám v pátek. V práci musím být na půl devátou a to znamená vyrazit z domu v 7:45, protože ranní traffic je brutální:-). Při příchodu se musím zapsat u ochranky. Nafasuju vysílačku a vezmu si klíče od našeho skladu. Pak jdu na loading bay(tam se přebírá zboží) připravit oba mopy. Jeden pro mě a druhý pro Olu do prvního patra. Ola přichází v pátek v jedenáct. Jinak na loading bay platí přísná pravidla a ochranka je hlídá. Nikdo se tu například nesmí pohybovat bez reflexní vesty. Jednou jsem tam jenom proběhl a už si mě Edward volal do kanceláře. Ale bylo to v poho, jen mě upozornil. Tady se po vás nikdo nevozí, všichni se respektují. Ale zpátky... Pak jdu do skladu v prvním patře a doplním do našeho stanoviště v přízemí u toalet ubrousky, čistící prostředky, toaletní papír a tak dál:-). Pak se chopím lopatky a smetáku(jsou vymakané, nemusím se ohýbat:-)) a začíná moje celodenní šlapání po shopinu. Každou hodinu musím jít zkontrolovat toalety(veřejné i zaměstnanecké(public and staff)). Čtyřikrát za den musím obejít šestipatrové schodiště u našeho car parku. To také uklízíme a všude se zapisujeme. Čas a iniciály...Do toho všeho nám ochranka posílá hlášení z celého centra, kde co při obchůzce objevili. Zase tu platí pravidla. Pokud se někde něco rozlilo, tak tam ochranka musí počkat, než příjdeme my a položíme výstražnou ceduli. Ochranka odchází a my jdeme pro mop(nejezdíme s vozíkem po centru). Cedule proto, aby nikdo neuklouzl. To platí i u vchodů a východů, když začne pršet. Pak se nám cedule nedostávájí:-). No v neposlední řadě to není jen o uklízení...volají nás i na pomoc s jakýmkoliv nošením a přemísťovánín. Třeba kartony, vozíky a podobně. Během pátku mám dvě přetávky. Tea break(10 minut) a lunch break(30 minut). Tea break si většinou beru až na konci, protože jsem tam jen do půl čtvrté a střídá mě Konrád. Pak jedu ještě na tři hoďky do Mariny. Tam to uteče a můžu se připravovat na hlavní den víkendu. SOBOTA!! Začátek na stejno jako v pátek o půl deváté a konec v osm večer. Slušná dvanáctka:-). V centru to vypadá jako u nás o vánocích. Je to fakt jediný den v týdnu, kdy jsou tu snad všichni z města a okolí. V ten den jsme tu naštěstí tři. Ale i tak máme co dělat, abyhom ten nápor zvládli. Ten den mám dva lunch breaky a domů se dostávám hodně vyčerpaný. A pak přijde neděle...pohoda, pohoda, pohoda. Auto můžu zaparkovat těsně před shopinem, protože v neděli se neplatí. Začínám o půl jedenácté, ale do jedné se v centu nehne ani noha. Pak na pár hodin někdo přijde, ale už je to dobrý. V šest se zavřou obchody a já mám hodinku na to, abych sklidil první patro. To dělám každý večer. Veškerý odpad a kartony stahuji z prvního patra na loading bay. Tam se likviduje. Někdy to jsou čtyři vozíky, jindy(jako třeba dnes) jeden:-). Pak už se jen procházím po centru a nasávám to zvláštní kouzlo, kdy se tam nehne skoro ani noha. Po celém víkendu je to velké uvolnění. Nasedám do auta a mám před sebou čtyři dny "skoro" volna. Tedy tenhle týden možná ne, ale to ještě nevím. No jo, to je APS (All Pro Services).

Žádné komentáře: