středa 28. května 2008

Pinec

To je hra panečku:-). Když se honíte za malým, lehkým, bílým míčkem s ne o moc větší pálkou a musíte se trefit na zelený stůl. Už jsem dlouho nestál s pálkou proti soupeři, ale nějaký ten malý pohárek mi přeci jenom doma zbyl. Začínal jsem ještě na střední, kdy jsem měl starou taťkovu pálku. Kluci tenkrát potřebovali hráče do hradecké 1. třídy neregistrovaných hráčů. Velcí profíci tam hráli. Chlapi, kteří trénovali snad každý den, měli zkušenosti a hráli suprově. Nejlepší škola do začátku. Neuměl jsem ani pořádnou faleš:-). Připadal jsem si tam jako Alenka v říši divů. Za celou sezónu jsem nevyhrál jediný zápas, jen pár gamů. Ale zlepšoval jsem se. S klukama jsme pořídili vlastní stůl do obecního sálu a začaly tréninky. Ze začátku jsem ale neměl skoro s kým hrát, nikdo do toho u nás neuměl pinknout:-). Byla to sranda. Za čas se ale všichni zlepšili a přišel i první turnaj, iniciovaný naší aktivitou. Sehnali se stoly a za pomoci obecního úřadu se akce uskutečnila. Dopadlo to báječně a i když jsem nevyhrál, skvěle sem si zahrál!! To se ovšem nedá říct o ostatních. Přijelo pár chlapů kteří hrají a jak se tak může stát, vyhrávali a poráželi místní. To ta naše místní smetánka těžko nesla a na příští turnaj už skoro nikdo z nich nepřišel. První turnaj byla účast asi 30 lidí a druhý, třetí, čtvrtý....už jen okolo patnácti. Přeci jde jenom o hru, ne?? Zahrát si a nemuset nutně vyhrát!! Nechápu a nikdy chápat nebudu!! Zpátky ale k naší bandě!! Ta se začala zdokonalovat a vyhrávat na "domácí půdě" pro mě přestalo být jednoduché. Už to byly vyrovnané výměny, kdy mě dokázali i porazit. Do teď si vzpomínám na naši čtvrtfinálovou bitvu s Martinem "Leptákem", kdy jsme se tahali o každý míček! V jednom turnaji mě vyřadil on, v jednom já jeho. Po takovém zápase máte vždy perfektní pocit!! Nebo zápasy s bráchou....ach ta rivalita:-). Skóre je zatím na mé straně, ale i on mě párkrát pěkně vymetl! Takže chlapi, mám z vás všech radost a jsem rád, že se z vás stali takový good playeři:-). A že pokračujete všici a chodíte dál - pozdrav pro Zdendu a Svíčase!! Už se těším, až si spolu zase nějaký ten match dáme! A proč o tom píšu...je to o sportu obecně. Nejde v něm o vítězství, i když je to nádherný pocit přebírat pohár, ale o to si zahrát. Pobavit se s přáteli a trochu si protáhnot tělo! Tak to cítím já....

Žádné komentáře: