úterý 13. května 2008

Tak jedem

Je toho spousta, co by se dalo napsat...být sám v Irsku má své výhody i nevýhody. Ale zatím převládají ty lepší věci. Sám si plánuju svůj volný čas, když nechci mluvit, tak nemusím a tak dále:-). Už několik dní panuje nádherné počasí a já přemýšlím kam dnes vyrazím...asi vytáhnu kolo! Které je sice nic moc(nemůžu se dočkat, až si v září přivezu své), ale tady zatím stačí. Včera byl den plný prvních zážitků:-). Vyrazil jsem poprvé sám na procházku a nakonec jsem skončil na našem výběžku(3km pěšky podél oceánu). Nahoru je to přímo horolezecký výkon, ale když už jste tam, tak máte klid. Hodinku jsem ležel a pak jsem šlapal dom:-). Cestou jsem vyfotil Marinu, takže tady je obrázek mého druhého pracovního místa.

Další poprvé bylo, když jsem dal ráno věci do pračky. První prádlo je první prádlo... Docela slušný výkon si ve čtyřiadvaceti poprvé sám vyprat:-). Podařilo se...! Nic jsem neobarvil, ale to v mém případě musí určitě přijít! No a do třetice všeho dobrého se mi konečně podařilo vidět v pohybu nějaké lodičky. Dva rychlé motorové čluny si to svištěli záliv a protože byla hladina jako sklo, tak ta jízda musela být super!! Žádné drncání, doufám, že se někdy na nějakou takovou loď taky dostanu:-).

Ještě mě napadá jedna věc. Pro ty kdo otevíráte můj blog poprvé, tak musíte zapátrat v tom starém, tam je spousta fotek i článků o životě tady. Jak se na něj dostat, je popsáno v prvním článku, ale ten jste už určitě četli, že:-)?

Žádné komentáře: