pondělí 19. května 2008

Čtvrt roku

Uteklo to jako voda. Když jsem byl malý kluk, tak jsem se pokaždé těšil na letní prázdniny. Ty dva měsíce byly skoro nekonečné...:-). Ale teď. Sotva se probudíte, jdete zase spát. Život je hrozně krátký a naše Země příliš veliká na to, abychom se podívali všude, nebo zažili všechno co jde. Proto se snažte, ať nikdo nic nepromarníte. Aby bylo na co vzpomínat, protože to je to jediné, co vám nikdo neveme. Co s majetkem, nebo s penězi...jsou důležité, ale život vám neprodlouží(snad jen o malinko:-)). Ani mi to nepříjde, že jsem v cizině tak dlouho. Dobrý příklad a inspiraci pro tenhle článek mi dala Justýna. Naše jediná dámská členka ochranky. Včera jsme "gadali" a ona se mě zeptala, jak dlouho už jsem tu. Když jsem ji řekl, že tu pracuju jeden a půl měsíce, tak vytřeštila oči. Řekla: "To už tu nemáme Luboše půldruhého měsíce...". Luboš je Slovák, který měl víkendy přede mnou a dělal tu půl roku. Fajn kluk, už jsem ho taky poznal a vždycky se na pár minut zastavíme a kecáme. Je to doba a co teprve těch 7 týdnů, co jsem hledal práci. Takové nervy jsem už dlouho nezažil, když se vám vaše myšlenka nedaří uskutečnit!! Ale povedlo se! Zatím se mi ani nechce moc cestovat. Irsko je nádherné, zvlášť západní pobřeží, kde žijeme. Ale už jsme toho zmákli dost a byli na hodně místech, při naši první návštěvě v minulém roce. Na 100% se ale ještě chystám do Dublinu, Belfastu a Corku. Také do národního parku Wicklow Mountains, Connemara a Ring of Cashel. No a taky musím pokořit tu nejvyšší horu Irska - Carrantuohil a horu sv. Patrika. Když tohle všechno zmáknu, už nebude co objevovat. Za tři měsíce tady se z nevlídného, větrného a propršeného počasí stalo nádherné, teplé a slunečné podnebí. Neuvěřitelná změna:-). Během čtvrt roku se mi podařilo trochu vylepšit znalosti angličtiny, ale ještě je přede mnou hodně, hodně a hodně práce. Za to se už ale v pohodě domluvím s každým Polákem. Je to zábava, učit se gadat po polski:-). No a na závěr to nejdůležitější. Roční vztah s Miškou přešel na dálku a ona je už doma, kde si hledá práci. Důvodů bylo spousta a je to mnohem zamotanější, než abych o tom psal na blog...Takže jsem tu zůstal jen s Radoshaky, ze kterými budeme teď hledat nové bydlení, protože tu máme nájemní smlouvu jen do konce července.

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Ani se mi nechce verit ze uz je to takova doba . Je pravda ze to leti strasne rychle a doufam ze do zari to poleti jeste rychleji , protoze se tesim az si zase podame ruce :)))