středa 21. května 2008

Pojď si zahrát

Dneska jsem pracoval první den za Konráda. Ten kluk má pořád volno, jak to jenom dělá:-). Docela jsem mu ty všední dny začal závidět...v shopinu se nehne ani noha, celý den je v klidu a žádný stres. Na druhou stranu bych to ale nevyměnil za moje skoro celé volné čtyři dny. Jo, jo z pracovní dobou jsem tu měla zatím obrovskou kliku. Ráno jsem se jako vždycky brzy vzbudil...vyrazil jsem o hoďku dřív, abych se stavil v bance a vyzvednul si peníze z výplaty. Když jsem zjistil, že mám ještě čas, otočil jsem se do Tesca pro moji první zakoupenou radost (prozradím to jen někomu:-)). A pak jsem již nafasoval vysílačku a společně s Basiou jsme se pustili do práce. Asi tak za dvě hodinky mě zastavil Steven. Je to manažer celého shopping centra. Zeptal se mě jak se mám a jestli je vše v pořádku. No a pak zazněla otázka, jestli hraju fotbal...Docela mě zaskočil. Snažil jsem se mu vysvětlit, že mám fotbal rád, ale nemám kopačky. To mu nevadilo, prý je to fotbal jen pro zábavu. Hned zjišťoval do kolika dělám a když zjistil že do osmi, hned se ptal, jestli tak dělám každý týden...aby jste chápali...každé úterý od sedmi mají fotbálek. Slušně jsem se mu omluvil, že mám v jen v pondělí volno. A zbytek pracuji. Byl úplně v pohodě a řekl, že se nic neděje. Ale mě to štve!! Skvělá příležitost jak se zapojit do nějaké party a mít možnost trénovat a učit se angličtinu a já musím makat. Je mi to hodně líto, ale snad se časem něco podobného zase objeví. Ta hlavní myšlenka je ale v tom, že v shopinu pracuju teprve něco přes měsíc a hned za mnou příjde manažer a zve mě na fotbal. Jako rovný s rovným!! To je na tom životě tady úžasné. I když jsou Irové "prasátka" a někdy se neumějí chovat, tak jsou velice přátelští a nebojí se, že si snad o někoho jako jsem já, ušpiní ruce:-). Jen kdyby to tak fungovalo i u nás, že? Nás tu vlatně hodně obdivují. Začít pracovat v cizí zemi s cizím jazykem, to by tu určitě většina obyvatel nezvládla. Ale čím bude na světě víc takových Stevenů, Edwardů a dalších se kterými pracuji, tím bude svět lepší!!

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Wow , no tak to je pecka :) Velice prijemne , ale skoda ze to nevyslo . By jsi jim ukazal jak se v CR hraje kopana :)