středa 28. května 2008

Novinky

No a je to tu...dnes jsem měl jít do práce, ale Slavek mi teď zazvonil, že nemám. Už mě na to připravoval delší dobu. Měl jsem přestat dělat víkendy a jít už na Full time místo Konráda do shopinu přes týden. V telefonu jsem mu nerozuměl a pochopil jsem to tak, že Konrád jde do ochranky a já už mám zkušenosti, tak budu posunutý za něj a někdo půjde na víkend. To vás potěší, že už si tu někdo váží i tak malých zkušeností, jako mám já. Navíc to Konrádovi přeju, protože ochranka má mnohem víc. Ale...!! Skutečnost je úplně jiná! A to mi dnes Slavek vysvětlil. Steven, manažer shopinu a ten co mě zval na fotbal, si vyžádal mě na Full time přes týden. Konráda tam prý nechtějí. Detaily mi ale neřekl. Je mi to pořád trochu záhadou, protože Konrád umí dobře anglicky a já ještě ani popel. Zpráva mě na jednu stranu ohromě těší, protože jen za dva měsíce si udělat takový kredit je dobré a taky budu mít ještě o tři hoďky týdně víc, takže víc peněz. Na druhou stranu je mi ale trochu líto Konráda. Je to prima kluk, který se pořád směje a maká v shopinu už rok. A teď příjdu já a vyšoupnu ho! Jsem zvědavý, jak to zkousne, protože to ještě neví. Slavek mě prosil, ať mu to ještě neříkám. Nevím kdy, ale asi mu to dnes řekne. Už by bylo na čase, když jsem měl už dnes jít za něj...sakryš, mám se radovat, nebo být smutný...?

Žádné komentáře: