pondělí 26. května 2008

Já...tak, nebo tak

A to se bude psát blbě:-). Možná bych si měl ještě předtím dát panáka na kuráž. Nebo se radši rovnout zlískat do němoty:-). Jenže to bych pak neviděl na klávesnici a to by nešlo... že jo? Takže jsem se narodil v květnu, jsem býk, mám rád sport, bla, bla, bla. Jako bych psal dopis do seznamky...:-)! Ale ten bych vytvořil jinak - pohledný, mladý, sportovně založený a zajištěný hledá...:-). Četli jste to tam někdy?? Co to znamená zajištěný?? To jako že vaše partnerka už nebude muset nic dělat?? Ha Ha, už to vidím...i když v čechách se na prachy dá nalákat pořád spousta holek. Héééj ale o tom jsem nechtěl psát! A už vůbec ne o seznamování! Taky se někdy občas zamyslíte a ptáte se, jestli to co děláte je opravdu správné pro vás samotné? Jestli jste na správné koleji, nebo ve správném vagónu? No u mě se ten vagón jmenuje Ireland! Co bylo ale předtím, než mě spousta z vás poznala...Práce ve sportovkách, v energetice, ve finančnictví a zase ve sportovkách. Několik neúspěšných vztahů... krátkých i dlouhých..."slibná" sportovní kariéra ve všem co jde - dokud jsem nebyl tak dobrej, že jsem musel zkusit něco jiného:-). Nebo možná opačně...! Nu zkrátka nuda, nuda, šeď, šeď...:-). A co teprve tady...! Chtělo by to zase nějakou změnu...ááááááááá teď se možná děsí moje rodina!! Né, jenom sranda. Tady ještě dlouho zůstanu a kdoví, kam se pak vrtnu. I když se musím přiznat, že mi tu rodina a nejbližší okruh přátel docela chybí. Kontakt přes skype a internet vůbec je docela neosobní. A jsme na ostrově, takže si nemůžu jen tak sednout do auta a za pár hodin..."ahoj rodino, přijel jsem na kafe" :-). Naštěstí jsem už před odjezdem pilně trénoval nebýt doma...né, že by se mi tam nelíbilo!! Ale časem určitě poznáte, že čím méně se s někým vídáte, tím více si máte potom o čem povídat. Takže bič a pryč...:-). Na závěr jsem si připravil malou osobní fotogalerii, takže jestli si někdo z vás chce udělat můj plakát v životní velikosti na stěnu svojí komůrky, může si obrázek stáhnout:-). PICTURES :-)

Žádné komentáře: