úterý 27. května 2008

Next trip

Aby toho nebylo málo, tak mě ještě včera po návratu z našeho celodenního výletu pozval Radek na další:-). No copak se dá odmítnout...:-)! Sice už musím večer do práce, ale do té doby budem určitě zpět. Vyrazili jsme do vesnice Cong, která se nachází severně od jezera Corrib. Asi 60 km od Galway. Ráno nás i celkem minul traffic a pak už cesta utíkala. Dorazili jsme na místo okolo desáté . Nedaleko vesnice se nachází hrad, který je zrekonstruovaný na hotel. Přímo vedle něj je golf resort a okolo hradu jsou prý nádherné zahrady.
Noc vás tam příjde na hodně, hodně moc! Napsal jsem "prý", protože jsem je neviděl. Hned na mostku k hotelu nás zastavil nějaký pucflek, že prý je hotel na týden pronajatý nějakou společností a nikdo jiný dovnitř nesmí. Všude viseli vlaječky Zurich. Máme smůlu...:-(. Náhradní plán... Já s Radkem se jdeme projít kolo jezera a Dio jde hledat "kešku". Napsal jsem minule, že to vysvětlím, ale dostanu se k tomu až příštím článku. Je to obsáhlé téma:-). Sraz jsme si dali za hodinku. Dost času na příjemnou procházku v okolních lesích vedle jezera. Sluníčko do nás pražilo a vítr skoro nefoukal. Okolo půl dvanácté jsme vyrazili směrem ku domovu. Na cestě nás čekala ještě jedna "keška", která se nacházela u menší zříceniny, na které jsme potkali zřejmě školu fotografů:-). Nadupané foťáčky a už to cvakalo...:-). Počasí však už přestávalo přát, tak jsme vyrazili zpět. Byli to dva celkem nabité dny a o to byli krásnější, že práce v nich nebude(nebyla) skoro žádná. A samozřejmě nesmějí chybět FOTEČKY.

Žádné komentáře: