sobota 31. května 2008

O víkendu nemusim!!

Tak trochu nevím co s volným časem:-). Konrád opravdu v shopinu skončil a byl z toho hodně smutný. Mluvil jsem s ním už ve čtvrtek, kdy se za mnou stavoval. I Basia říkala, že je to blbost, že by nedělal. Vůbec netuším co v tom je...teda možná. Steven...protože hned jak jsem přišel do práce, tak se mě zeptal jak teď dělám a včera se mě ptal jestli mám volný víkend...Ale o pozadí se můžu jen dohadovat! No a vzhledem k tomu, že jsem převzal Konrádovi všední dny, tak mám volný celý víkend. Vůbec můj první co pracuji a jsou to moje první dva volné dny v kuse co jsem u APS. Včera jsem ještě musel na 13 H do práce. Teď jsem tím nemyslel v kolik, ale na kolik:-). Ráno přišel nový týpek, co za mě bude mít víkendy...No řeknu vám, že si to Steven pěkně rozházel. Měl to nechat tak, jak to bylo. Naši sehranou čtyřku!! Protože Oskar je pěkný poleno...já byl první den taky vyjukanej, ale co mi tam včera předváděl. Když jste v práci první den, snažíte se být aktivní a dělat všechno co je možné. Ne však Oskar. Tak nějak po shopinu odchodil sedm hodin a odešel. Jsem zvědavý, jestli se to zlepší...vždycky mě dostával tím, jak mi říkal, že se jde podepsat na toalety...doufám, že je alespoň zkontroloval, i když to večer moc nevypadalo...každopádně si s ním Ola užije svoje:-). Mě to trápit nemusí a snad nebude. Možná do chvíle, než ho vykopnou a budu zase zaškolovat někoho nového...

Na závěr ještě poznámka...přijdu domů po třináctihodinové šichtě, nohy mě pálí jak čert, dám si sprchu a lehnu...usnu ale až ve dvě ráno a vzbudím se v šest...pak už se mi nechce. NO NENÍ TO BÁJEČNÉ!! Měl jsem se narodit jako hlídací pes, to bych byl za vodou a páníček by mi snesl modré z nebe, že skoro nespím a dávám pozor na jeho majetek:-).

Žádné komentáře: