neděle 19. října 2008

Experiment

Docela dlouhou dobu jsem si lámal hlavu, jak to provést a nakonec se mi řešení přímo nabídlo. Nebude to sice jednoduché a nějaký čas to zabere, ale výsledek určitě stojí za to. O čem je řeč...?

V posledních dnech hledám motivaci a sílu prakticky všude, kde se dá. Proto se občas začtu do článků, které jsem(jsme) psal(i) ještě do našeho starého blogu - Mišáci. Jeho osud většina z vás zná a tenhle proces se bohužel nedal zvrátit. Naštěstí díky ducha přítomnosti mého taťky mi zůstala alespoň kopie všech článků ve Wordu. Co ale s tím...tam byly ty nejsilnější pocity z prvních okamžiků na ostrově a o ty jsem se chtěl podělit především. Texty sice zůstaly, ale jen v paměti mého počítače. Nenašel jsem žádnou možnost, jak je ve tvaru, ve kterém se zachovaly, nějak šikovně vložit na svůj blog.

No ale když to nejde tak, musí se to obejít. Pravda je, že moje pamět se nemůže rozpomenout na všechno, ale základní struktura se mi snad povedla zachovat. V podstatě jsem ze svých vzpomínek reaktivoval starý blog. Není to sice přesná kopie, ale vy máte ve vzpomínkách možná ještě míň, než já, takže to třeba ani nepoznáte tolik:-). Bohužel z nějakého důvodu zatím nejde kopírovat článek přímo z Wordu, do psacího okna blogu. HTML si spolu nerozumí a proto mi nezbývá nic jiného, než přepisovat. K tomu chci dodat, že v blogu bylo při jeho mazání přes 70 článků, takže jestli se mi nepodaří vymyslet nějaké ekonomičtější řešení, čeká mě pěkná fuška. A proto... vítám všechny návrhy na pomoc:-). Blog nebude sloužit k žádné mojí komunikaci. Pouze na něj budu postupně vkládat všechny články, tak jak šli za sebou.

Teď se spolu se mnou můžete ještě jednou ponořit do hloubi mých(našich) prvních blogovacích zážitků a především do prvních zkušeností, při hledání práce v cizí zemi. Každý den se budu snažit přihodit další článek, který se mi podaří přepsat. Vzhůru do toho a tady je to nejdůležitější - adresa.

2 komentáře:

Radek Hojgr řekl(a)...

Specham na pomoc... :)

Takze: podle meho muzes normalne vkladat ty clanky primo na ten svuj atomyxacky blog. Normalne jej vloz jako novy clanek a potom tesne pred ulozenim je tam moznost "moznosti prispevku", kde jednoduse jenom nastavis datum vlozeneho prispevku na originalni datum (myslim tim datum vlozeni na misaky).

No a co se tyce vkladani HTML kodu z wordu - neni nic horsiho nez kdyz samotny word vygeneruje HTML. je tam spousta formatovacich znacek ktere tam vubec byt nemuseji atd. proto se ani nedivim ze to blog nepapa :) Je tam ovsem jedna perfekte jednoducha moznost jak to do blogu zkopirovat, chces to vedet? :)

Takze: normalne zkopirujes text z wordu, otevres obycejny poznamkovy blog, vlozis ten text a jakmile bude v poznamkovem bloku, jen jej opet zkopirujes a nyni jako cistej text vlozis primo do blogu. Uff, snad to pojede. Byli jsme ted na vikend v Praglu a docela malo jsme toho naspali takze ja to ted zkouset nebudu ale predpokladam ze by to melo normalne jit.

Teda ale jestli chces prepisovat tak prosim... :)))

Mej se a drzime palce.
Zdravi Radosh

Luk řekl(a)...

Díky, to bylo jako vždycky vyčerpávající. Hned zítra se na to mrknu. Po pravdě řečeno, moc nadšený z toho, že to budu přepisovat jsem nebyl, ale znáš mě...s počítačem si zkrátka netykám:-):-). Mějte se a koukejte to vaše dovádění v Práglu pořádně dospat.