úterý 14. října 2008

Třídní sraz

Tahle myšlenka vznikla v dubnu tohoto roku, když jsem si uvědomil, že uplynulo od naší maturity už pět let. A protože je to datum náležitě kulaté nedalo se dělat nic jiného, než se začít pídit po kontaktech. Celkem úspěšně jsem zkontaktoval většinu třídy a těsně před srazem jsem měl už mail na každého.

S datumem problém nebyl, spíše s místem. Většina z nás sice pochází z okolí HK, ale tak nějak jsme se rozutekli. Nakonec zvítězil Hradec...ale kam? Názory se různily...takže jsme to museli rozseknout. Bar A-sport s rautem, salónkem a třemi bowling dráhami. Po pravdě nikdy se nezavděčíte každému...uklidnilo mě až to, když většina lidí poslala zálohu. Přestal jsem se strachovat o svoje peníze a naděje na setkání všech byla větší. Ale dost kecání...

Celá akce předčila moje očekávání! Věřte nevěřte sešli jsme se všichni, až na dva kluky. Jeden se omluvil už v červnu a druhý na to prostě zapomněl...to byla smůla a dost mě to mrzelo, protože jsem celkem poslal všem na dvacet emailů a v každém jsem připomínal datum. Jinak byl ale průběh báječný. Bylo vidět, že si máme o čem povídat a když jsme od osmi začli hrát bowling, byl jsem nakonec rád, že nám nechali tři dráhy. Prostě každý nejdřív říkal, že ho to nebaví a pak se všichni strkali, kdo půjde ke kouli:-). Konec akce okolo třetí hodiny ráno - při zavíračce baru(začátek byl v šest) mě taky dost překvapil. Pár lidí to prý ještě šlo dotáhnout do nonstopu. Akce se zúčastnil i náš třídní a profesorka na matiku...no jo, už jsme se s nimi bavili jinak. Od školy uplynulo dost let:-).

Tak a v neděli po obědě jsme se ještě sešli s hrstkou kluků a vyrazili do Litomyšle na motokáry. Někteří vzali svoje přítelkyně, takže nás nakonec bylo dvanáct:-). Pro mě osobně to byla premiéra, ale skvělá!! Je to prostě bomba a už se nemůžu dočkat, až zase vyrazím...s kýmkoliv a třeba i sám...nééé, to ne...už dávno jsem zjistil, že občas mám rád svůj klid, ale nejsem samotář! Každému tenhle zážitek doporučuju. Nejdřív jsem jezdil opatrně, ale když jsem viděl, jak to kluci švihají, sešlápnul jsem pedál a jelo se!! To byla síla! Kdo nezažil, neuvěří. Takže vzhůru za volant...tam by se totiž měli tihle piráti jezdit vyřádit!

Celkově vzato to byl opravdu povedený druhý víkend mojí dovolené, kterému ještě v sobotu dopo a odpo předcházela rodinná akce, ale o tom až příště! Tady máte pár OBRÁZKU.

Žádné komentáře: