pondělí 13. října 2008

O všem celkově

Mám ještě chuť psát, takže pokud jste se při čtení prvního story nenudili, můžete ještě pokračovat. Celou moji dovolenou bych rozdělil na několik částí, které ve mě zanechaly ty nejsilnější pocity a jak už jsem psal ještě doma v článku "Krátké shrnutí", bylo toho opravdu hodně. Celé volno jsem ale nejvíce strávil s rodinou, potom s mým nejlepším kamarádem Martinem a ty menší díly si rozdělili další důležití človíčci v mém životě. A možná by někteří byli překvapeni, že je řeč i o nich. Doslova a do písmene mi zamotali hlavu tolik, že některé moje názory opět nabraly jiný kurz. Na to jsem si už ale zvyknul dávno a u mě nic nového pod sluncem. Nejlepší je ale o všem přemýšlet až ve chvíli, kdy máte hlavu čistou a dokážete zvážit všechny možnosti. Proto pro mě "meditace" o mém dalším životě začínají právě teď a budou se odvíjet od světla událostí, které mě čekají při hledání lepšího zaměstnání, nebo řešení nastálé situace, kdy není vůbec jasné, jestli nějaké peníze ještě vůbec dostaneme. Všechno totiž nasvědčuje tomu, že za tři týdny mojí nepřítomnosti na ostrově se opravdu některá závaží převážila na jinou(tu špatnou) stranu. A teď jsem rozhodně nepsal o mých pocitech, ale o celkové situaci pracovního trhu v Irsku vůbec. Zajímavé, že? Jak se něco dokáže velmi rychle změnit...

Ale uvidíme, všechno chce svůj čas. A navíc nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Optimistické heslo na závěr dalšího článku:-).

Žádné komentáře: