středa 15. října 2008

Zpátky v Ostravě

Po osmi měsících celkově mě čekal na dovolené návrat do Ostravy. Bylo to z mnoha důvodů...a zcela upřímně píšu, že se tam nic nezměnilo:-). Tedy něco málo ano, ale já tam zase tak dlouho nebydlel, aby to pro mě bylo důležité.

Na dvoudenní návštěvu mě a Martina pozvali Radoshaci. Navrátilci z Irska si teď doma vedou stejně dobře(možná líp) jak tady, takže se jim vůbec nedivím, že nelitují návratu! Při jejich odjezdu sem na ostrov jsme se vlastně skoro vůbec neznali, takže do jisté míry bylo setkání na domácí půdě taky premiérové:-).

Když jsem doma naskládal všechny věci jejich a Michi do auta, tak jsem zjistil, že jsem sebou na dovolenou vlastně neměl skoro nic. V autě se nedalo hnout stejně jako při odjezdu z ostrova. Nezdá se to, ale než se normálním tempem dostanete z HK do Ovy, tak to trvá tři hoďky. První zastávka byla u Michi, ale moc dlouho jsme se nezdrželi. Pak už následovalo hlavní vykládání věcí u Radoshaků doma. Zaplať pán bůh za vynález výtahu...:-). Povídali jsme si pak o všem možném, takže to shrnu. Večer jsme vyšlápli naproti do hospody na pivo a pizzu, kde se k nám prakticky ihned připojila Michi a později i Tom(bratr Radka a Michi). Akce se neprotáhla, protože každý(mimo nás) musel ráno do práce, takže jsem se ráno v polospánku rozloučil s Radkou a pak jsem vyrazil s Martinem po Ostravě. V poledne jsme ještě měli menší "pracovní" oběd s Tomem a Radkem a pak už jsme mazali ku domovu...Bylo moc příjemné zase všechny vidět, to mi věřte. Zkrátka další povedená akce při mojí dovolené:-)!

Na závěr jenom malý dodatek, který souvisí s Radoshaky jen úzce. Vzhledem k tomu, že jsem si sebou nevzal náš stan, tak jsem naše společné výlety trávil v jejich starším stanu. No a protože jsem v tom svém spal naposledy před dvěma lety, tak jsem trochu pozapomněl, jak je velký...:-). Bylo mi to docela líto, že jsem ho nevzal sebou už tenkrát...i po pěti letech vypadá stále dobře...teď jsem se však vybavil a člověk nikdy neví, co se tu stane(zvlášť teď). Takže je dobré mít nějakou zálohu a mít kam složit hlavu:-) . No a foto přihodím zřejmě až jindy, protože pro dnešní připojení jsem asi příděl vyčerpal - nejde to:-):-).

Žádné komentáře: